You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tragiczna historia pewnej wyjątkowej miłości?

in #pl-artykuly6 years ago

przeczytałam post, bo dobrze go napisałeś, choć miewałam odruchy wymiotne. moim zdaniem zoofilia to poważna choroba, zwierzęta raczej powinny być traktowane jak członkowie rodziny, prędzej porównałabym to do kazirodztwa niż pedofilii (moje subiektywne odczucia). uważam że ta i wszystkie podobne historie to ściemy :) nie wierzę w taką relację między człowiekiem a zwierzęciem. słyszałam wiele bzdur na temat życia zwierząt, a erotyczne kwestie są najbardziej żałosne. podoba mi się Twoje filozofowanie na ten temat, bardzo słuszne podejście!

Sort:  

Noo, temat jest trudny do ugryzienia bo jednym tchem mówi się o prawach zwierząt, seksie międzygatunkowym i w ogóle o tym jakie są zwierzęta. Dużo tabu do złamania:) Dlatego jest to dla mnie tym ciekawsze.

Dzięki za wsparcie!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60035.79
ETH 3187.54
USDT 1.00
SBD 2.45