Park linowy - Moja przygoda z linami :)

in #pl-artykuly6 years ago

Witam was wszystkich:)
Liżąc jeszcze rany po przegranym konkursie na logo, postanowiłem opisać wam mój pobyt na Parku Linowym
Sam osobiście nie byłem zadowolony z faktu że mam wejść na jakąś wysokość i niby się świetnie bawić
ale wyszło zupełnie inaczej :P Pomimo lęku wysokości, pomimo średnio odpowiedniego ubioru, BAWIŁEM SIĘ ŚWIETNIE cała ta otoczka drzew, natury, sportu, i adrenaliny w moim przypadku obudziła we mnie na nowo dziecko:D naprawdę takie aktywnie spędzane weekendy są o wiele lepsze niż nie jedna bogata w alkohol noc :)

IMG_1757.JPG
IMG_1829.JPG
Wszystkie te przeszkody były naprawdę misternie planowanie ale tak aby można było je przejść jeśli posiadało się odrobinę sprytu i rozciągnięcia w sobie :P

IMG_1797.JPG
IMG_1800.JPG

Po całej zabawie ma sie ochotę na więcej i więcej, ja przeszedłem 3 trasy tego dnia najnowszą tak więc nawet moja partnerka która pracowała na tym parku nie wiedziała jeszcze czego się spodziewać,
Adrenalinę która okazała się najtrudniejsza z perspektywy wysokości bo musiałem wspiąć się na wysokość wysokość chyba 15 m a to już dla mnie wyczyn i za to wejście moja partnerka kupiła mi w nagrodę bardzo duże piwo :D NALEŻAŁO MI SIĘ
A trzecia trasa to o ile sie nie mylę to trasa o wdzięcznej nazwie ZWINNY LINOSKOCZEK jak się dowiedziałem po przejściu tej trasy była to najtrudniejsza trasa
jaka jest tylko dostępna na parku

IMG_1826.JPG
IMG_1768.JPG

IMG_1825.JPG
Naprawdę musicie kiedyś spróbować takiej formy rozrywki mi się naprawdę podobało i na pewno jeszcze nie raz zagoszczę w tym parku :)

Sort:  

Nie smuć się... Jesteś moralnym zwycięzcą konkursu na LOGO :) Twoje na pewno było lepsze od tego z trzema syrenami bez twarzy :) Powodzenia w kolejnych konkursach :)

Dzięki :) naprawdę cały tydzień żyłem tym konkursem i naprawdę mi na nim zależało ale cóż BYWA :P

Okazuje się, że moralni zwycięzcy okazują się też zwycięzcami pełnoprawnymi :) Gratulacje, Twój projekt jednak sam się obronił, bez dodatkowego wsparcia :) Masz moc tworzenia, bo widziałem Twój kolejny projekt dotyczący logo z żetonami na których są symbole steem :) Tam też życzę powodzenia, bo pomysł jest świetny :)

Looks like good fun.

super sprawa ja jednak kiedyś przeceniłem możliwości zaplątała misie doga i musieli mnie ściągać. powiem ci miałem moment aby odpiąć karabinek i spaść na te kołki i się zabić. wstyd jak sam skur*esyn chłop 24 lata a trze sciagać brrrr

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65733.39
ETH 3506.40
USDT 1.00
SBD 2.51