You are viewing a single comment's thread from:

RE: Podróże z PRL-owskim paszportem (0) - czyli jak to drzewiej bywało z paszportami 🙂

in #pl-artykuly6 years ago

Jak zawsze mega ciekawe :) jak się chciało to wszystko można było, teraz jest łatwiej ale jak przeglądam internet i tysiące pytań o to jak się ubrać jadąc gdzieś tam, czy co wziąć ze sobą to zastanawiam się jak ci ludzie by sobie wtedy poradzili.

Sort:  

Pewnie by się nauczyli tak jak ja, choć rzeczywiście zdarzało mi się pomysłowością nawet starych wyjadaczy zaskakiwać - np. swego czasu w banku ówcześnie dewizowym przyszedłem zrobić kolejną kompletnie nietypową i całkowicie zgodną z literą, aczkolwiek całkowicie niezgodną z duchem ówczesnego dewizowego prawa operację - trafiłem na nową pracownicę, wzieła kwity i mówi że się nie da bo tak niewolno, na co jej starsza stażem koleżanka z biura obok mówi: ej, jak on mówi że się da to znaczy że się da 😛

Ale takie doświadczenia mają też swoje konsekwencje - bo ja mam już chyba w kodzie genetycznym zaszyte, że procedury, reguły i zasady można (a czasami wręcz trzeba) łamać i/lub omijać, a jedynym warunkiem jest to, żeby robić to z pełną świadomością potencjalnych ryzyk i konsekwencji. A takie podejście wielu osobo się nie podoba 😛

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61111.24
ETH 2687.89
USDT 1.00
SBD 2.61