You are viewing a single comment's thread from:

RE: Straszono mnie że to umieralnia a jednak uratowano mi życie cała prawda o szpitalu w Łasku

in #pl-artykuly6 years ago

Rozcięty od klatki piersiowej po sam duł i po przestawionych narządach z pobytu jestem zadowolony, pomimo że obok miałem jęczących i wiecznie narzekających na personel. Może i trafiłem na doświadczonego starszego po 60 chirurga z dobrą opinią.

Młode dziewczyny dopiero co uczące się ze strachem podchodzą do pacjenta, bo przecież muszą gdzieś zdobyć praktykę. A taki strzela fochy! Co innego, żeby podchodziły bez doświadczenia i bez nadzoru. Jedno jest pewne, przez narzekające osoby szybko doszedłem do siebie, pomimo że zakazano mi wysiłku, to każdej nocy ledwo ze stojakiem na kroplówki z cewnikiem latałem po korytarzu, żeby nabierać siły pomimo bólu. Jedzenie też nie jest takie złe, wydaje mi się, że o wiele się poprawiło w tym kierunku. W pokoju wylądowałem ostatni i wyszłem pierwszy, że personel się dziwił, że tak ładnie się kurowałem.

Jeśli to czytają Pozdrawiam całe załogi, bo sam osobiście nie chciałbym wykonywać- tak niewdzięcznej pracy, jaką muszą znosić oni, ścielić materace codziennie,dźwigać pacjentów czy przebierać itd. Jeszcze raz POZDRAWIAM:)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63315.26
ETH 2668.31
USDT 1.00
SBD 2.79