You are viewing a single comment's thread from:

RE: Olej kokosowy - zły czy dobry? Wszystkie argumenty za i przeciw!

in #pl-artykuly6 years ago

Artykuł ciekawy i również męczący. Myślę że takie artykuły warto podzielić na części.Szczerze mówiąc odpuścił bym gdyby nie rozdział mieszkańcami i szacunku dla Twojej roboty, bo masę źródła przejrzałaś a wiem jak to jest męczące i mylne zbierając informacje...;)

Sort:  

Dzięki za ten komentarz! To taki trochę "eksperyment" z mojej strony. Zazwyczaj staram się raczej pisać jak najprościej i zwięźle, ale o olej kokosowy jestem pytana tak często i zarzucana wieloma kontrargumentami, że taki "kolos" po prostu musiał kiedyś powstać :)) Z uwagi na to, że to tak modny temat narosło wokół niego wiele mitów i tysiące teorii, a chciałam mieć to wszystko skomasowane w jednym miejscu, abym zapytana o olej kokosowy po raz kolejny mogła odsyłać do artykułu. Jak najbardziej rozumiem tych, którzy przeczytali tylko krótkie podsumowanie, bo po to też ono powstało.
Niemniej jednak bardzo dziękuję Ci za dotrwanie do końca ! jestem pełna podziwu :D

A ja się nie zgodzę ze @strefanetu. Artykuł rzeczywiście dość długi ale dzięki temu jest kompletny. Myślę, że podjęłaś słuszną decyzję w tym przypadku. Tak trzymać :-).

Mam bardzo podobne odczucia co @strefanetu, też byłem bliski odpuszczenia przy czytaniu.

Dzięki za spięcie wszystkiego w całość!

Spodziewana reakcja. Gdybym jednak nie wspomniała na przykład o oleju kokosowym w kontekście MTC, albo powiedzmy HDL, na 100% znalazłby się ktoś, kto uważa go za superfood właśnie z tego powodu i temat by nie miał końca. Teraz przynajmniej mam wszystko zamknięte i raczej nie znajdą się dodatkowe głosy z argumentami (chociaż kto wie..) :D Dziękuję za poświęcenie cennych 12 minut na przeczytanie tego tekstu! :) Następnym razem obiecuję przybyć z czymś przyjemniejszym, chociaż nie porzucę zupełnie takiej formy, bo myślę, że niektóre tematy jej potrzebują ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63672.48
ETH 3319.16
USDT 1.00
SBD 3.91