Sort:  

wyprawa kończyła się mniej lub bardziej istotną nadwyżką budżetową, którą skrzętnie chomikowałem

Coś czuję, że ten cykl skończy się gdzieś po 2009 roku zakupem bitkojna.

Kiedyś mi cyganka powiedziała, że nigdy naprawdę dużych pieniędzy nie będę miał, ale że zawsze mi ich starczy 😉

O tym samym pomyślałem, bardzo mi to zaczeło przypominać handlowanie różnymi altami :D

W pewnym sensie masz rację tyle że dodaj do tego fizyczny transport tych altów pomiędzy poszczególnymi giełdami plus zasieki po drodze, które trzeba pokonać w trakcie transportu ;-)

historia - rewelacja :)
Biseptol mnie rozwalił :D :D

Mnie też intrygowało zastosowanie :-) Faktem jest, że wtedy w Rumunii jak tylko usłyszeli polski język to zaraz padało pytanie o Biseptol.

YOU JUST GOT UPVOTED

Congratulations,
you just received a 19.33% upvote from @steemhq - Community Bot!

Wanna join and receive free upvotes yourself?
Vote for steemhq.witness on Steemit or directly on SteemConnect and join the Community Witness.

This service was brought to you by SteemHQ.com

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by pibyk from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

To jest czasem tak absurdalne, że aż musi być prawdziwe :) mega historie, jak już pisałem wcześniej, przy piwku bym sobie pogadal z Tobą :)

Może kiedyś będzie okazja :-) Faktycznie z dzisiejszej perspektywy to wszystko jest mocno absurdalne, ale to nie znaczy że wrócić nie może. W kontekście swobody przemieszczania kapitału, towarów i osób i tak obecnie jesteśmy mocno do tyłu w stosunku do tego co się działo przed 1914 rokiem...

Podziwiam i szanuję za kreatywność.
Prawdziwa przyjemność czytać opowiadania zaradnego człowieka z czasów, które takiej zaradności wymagały. No a teLEWizor to w ogóle mistrzostwo. 😀
Sam mam żyłkę handlowca, więc Twój cykl to dla mnie najciekawsze cos znalazłem do tej pory na pl-podroze. Nie mogę się doczekać kolejnych części.

Ps
Jestem teraz w Azji (aktualnie Malezja), zdarzało Ci się handlować czymś w tych rejonach? Może jakieś historie z Chin się szykują? Chętnie bym poczytał. 😉

Tajlandia (łachy, jeans), Singapur (elektronika, zegarki elektroniczne z melodyjkami), Indie (łachy i duperele), Hong Kong (elektronika, zegarki elektroniczne) i zdecydowanie najmniej Malezja (łachy) stały się popularne w schyłkowym PRL-u ale raczej jako miejsca do robienia zakupów. Coś tam się też woziło, ale ludzie jeździli jednak głównie z gotówką. Do Indii np. przemycano złoto, które i dzisiaj jest tam zdaje się 10-20% droższe niż spot rynkowy z uwagi na podatki czy coś tego typu. Tam też woziło się kryształy i radzieckie aparaty fotograficzne. Wożono też bursztyn. Chiny do początku lat 1990-tych były praktycznie zamknięte.

Nie wiem, ja przeglądam tylko #polish praktycznie i pewnie też wiele osób. Tak przypomniałem na wszelki wypadek, jakby się okazało, że zapomniałeś ;)

To wszystko co zrobiło na Tobie wrażenie? Brak tagu?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63315.26
ETH 2668.31
USDT 1.00
SBD 2.79