You are viewing a single comment's thread from:

RE: To bardzo ludzkie, czyli dlaczego porządkujemy świat? (TT#1)

in #pl-artykuly6 years ago

Jestem obecnie w trakcie pisania swojej pierwszej książki

tak z ciekawości, ile już napisałaś? W jaki sposób wydajesz?

PS. Zauważyłem jedną rzecz, którą pozwolę sobie zauważyć, byś mogła na to zwrócić uwagę następnym razem. W swoich postach (gdy formatujesz je w markdown), używasz czasami znaku końca lini... ale zauważyłem, że w większości przypadków nie rozdzielasz owych fragmentów na osobne paragrafy (2x enter). Nie wiem jak innych, mnie to zawsze drażni.

Przykładowo, zamiast:

(...) Uznałam ją za największy cel i osiągnięcie człowieka w jego działaniach. Za to, co odróżnia go od innych stworzeń.
Czy to ja pierwsza wpadłam na pomysł, by tak uporządkować rzeczywistość? Nie wiem i wątpię. Tyle pokoleń ludzi, przeważnie (...)

mogło by być:

(...)Uznałam ją za największy cel i osiągnięcie człowieka w jego działaniach. Za to, co odróżnia go od innych stworzeń.

Czy to ja pierwsza wpadłam na pomysł, by tak uporządkować rzeczywistość? Nie wiem i wątpię. Tyle pokoleń ludzi, przeważnie (...)

Mi osobiście tekst rozbity na paragrafy dużo łatwiej się czyta.

Sort:  

Napisanych mam kilka rozdziałów, ale - co ważniejsze - pełen harmonogram i dokładnie przemyślany plan całości.

Jeśli chodzi o edycję - piszę z telefonu i dotychczas rozdzielałam jedynie podwójnym enterem. Postaram się poprawić w przyszłości wygląd i przejrzystość swoich postów.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 62772.18
ETH 3154.14
USDT 1.00
SBD 3.86