Sort:  

U nas jest taki teren, przez mieszkańców zwany PACIORKOWCAMI. Ktoś, kiedyś miał wizje, kopalnia ukształtowała fantazyjnie hałdy i... i nic. Pomysł upadł. Mamy teraz podmokły teren z kilkoma dziwnymi wzniesieniami, po których spacerować za bardzo nie ma jak. Tylko quady maja tam mini raj. Obecnie urząd znowu zaczął interesować się tym terenem i powstają kolejne ambitne plany. Co z tego bedzie... zobaczymy :) Ciekawy wpis, dzięki!

Dzięki za miłe słowa :)

Wiesz, co ci powiem u nas w Świętochłowicach jest Ajska o której zresztą zrobię materiał, ale powiem ci, że wydobywają tam gaz łupkowy i zaczynają budowę nie wiem parkingów, domków... normalnie pół tego terenu który był ładnie zalesiony i był naturalny został zniszczony przez deweloperów i serce mi się z tego powodu kraje normalnie... Kocham te miejsce i nawet słyszałem historie, że tak, jak teraz te rozkopane ziemie się palą i niosą na dzielnicę Chropaczów pełno dymu i zanieczyszzają powietrze to tak było już dawno, ale takie paleniska gazu tworzą dziury i zapadło tam się podobno dziecko, a teren zasypano, a teraz znowu go rozkopali i żal mi tych widoków naprawdę... Coś jeszcze zostało i wkrótce się pojawi u mnie, ale tak jak mówię dbajmy o te rejony, bo kiedyś stanowiły kolebkę tradycji i przez całe lato można było spotkać tam ludzi biegających, czy też korzystających z życia dosłownie, a teraz mimo wielu sprzeciwów niszczenia tych rejonów jest cisza z strony miasta i tylko inwestycja się liczy

Oj dbajmy, dbajmy. A słyszałeś, że park chorzowski został podzielony na działki i będzie wycinka, żeby domy stawiać ? 😶

Kuźwa... a mało to miejsca jest na przedmieściach?

Oni non-stop coś robią u nas na Hugobergu na Zgodzie, gdzie Żyd wymordował ponad tysiąc Ślązaków na tych grobach stawiają domki... Deweloperzy nigdy tych miejsc nie widzieli, a politycy, niby ustalili grubość drzew możliwych do wycięcia na prywatnym terenie po tej ustawie, która zezwalała wycinać wszystkie, ale to nie działa i idą jedne po drugim.... Za niedługo nie bydzie czym dychać

Moje klimaty z młodości :) Hołdy kopalniane miałem tuz za rogiem. Ileż to dziecięcych wspomnień kryją :) I fakt... "moje" hołdy zostały ładnie zalesione. Niestety nie wiem jak wyglądają dziś - upłynęło z 15-20 lat jak tam ostatnio byłem.

Może bardziej zalesione i jeszcze większe niż były ?😉

Hihih, po tylu latach, to może nawet te kamule na których posadzono las zostały już przykryte jakimś miłym runem leśnym ;)

albo las już wycięty :P

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 59106.19
ETH 2538.36
USDT 1.00
SBD 2.37