Sort:  

Jak na moim łódzkim Księżym Młynie :)

Miło mi :) Mają w sobie jakiś klimat.. :)

Bardzo klimatyczny tekst. Resteem.

Dziękuję :)

W Familokach mieszkała kiedyś cała moja rodzinka, ze strony ojca. Teraz to większość mieszka w blokach w Michowicach i n Karbiu. Pozdrawiam z Kalisza. Jestem Krojcog czyli jak mawia mój kuzyn pół hanys pół ukrainiec. :)

No prosze :) Sam jestem z Miechowic w Bytomiu :)

Mój ojciec wychował się na Stolarzowickiej - na wprost Kościoła. Pozdrawiam.

Sorry, mała pomyłka. Mój familok z Dąbrowskiego jeszcze stoi :) przynajmniej Wujek Google tak mówi ;)


Zdjęcie z Google Street View z 2012r.

Familoki są nie do zdarcia, więc pewnie stoi 😎😎

Na samej górze z lewej strony w rogu był mój pokój :)

Wow! Uwielbiam te tereny. Ludziom Śląsk kojarzy się z kopalniami i hołdami, a lasy też są. Ja jestem z innej części Miechowic - spod kopalnii KWK Miechowice, z ul Francuskiej i Racjonalizatorów. W familokach mieszkałem za dzieciaka na ul Dąbrowskiego tuż przy granicy z Karbiem.

Na francuskiej mieszka mój kuzyn, naprzeciw przystanku. Pozdrawiam. Może kiedyś się widzieliśmy? Wcześniej właśnie przed Karbiem mieszkał mój kuzyn w Familokach po prawej stronie. Między Familokami a hałdami były ogródki.

Cholera... to naprzeciwko mnie, bo ja mieszkałem zaraz koło przystanku :D

no to z czwartego pietra mogłem cię obserwować. Kuzyn 65 rocznik.

Ale ten Świat malutki. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

Dzięki i nawzajem! :)

No ja prawie 20 lat młodszy, więc raczej się nie znamy :)

Familoki są nie do zdarcia, więc pewnie stoi 😎😎

Tak własnie było w domu mojej śp. Prababci w Siemianowicach Śląskich, miłe wspomnienia :)

Teraz Siemianowickie familoki niestety są w opłakanych stanach, bardzo zaniedbane. :(

Niestety, ale kto wie- może kiedyś miasto postanowi je odnowić trochę. :)

Zawsze jak patrzę na te robotnicze osiedla to myślę, że ci straszni kapitaliści wcale nie byli tacy źli skoro stawiali swoim robotnikom domy ;)

Za smarkacza w latach 80-tych przez kilka lat mieszkałem w Bytomiu takich familokach. Dzis juz ich nie ma. To byly piekne czasy :)

Na Bobrku jeszcze są. :)

Bobrek wiecznie żywy ;)

Ciekawy artykuł i super zdjęcia :)

Try Our Service Before Buy🎁

  • Exclusive 30 days free upvotes to your every new post.
  • Limited Time Offer
  • No need to send any kinds of steem or sbd its full free service.
    we have paid service too so please check them too. Active the free upvote service and learn more about it here : JOIN NOW CLICK HERE

Beautiful houses. I want to live here, there. Amazing. Very interesting. Thanks for sharing, hehe. I'm Oatmeal Joey Arnold. You can call me Joey.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63549.46
ETH 2562.53
USDT 1.00
SBD 2.66