Dlaczego Europejka nie może oddać krwi w Stanach?

in #pl-artykuly6 years ago (edited)

Odkąd skończyłam 18 lat regularnie oddaję krew, co 4 miesiące. Czasem zdarzy mi się odmowa, ale mimo wszystko staram się to robić regularnie. To takie moje małe przyzwyczajenie.

Screen Shot 2018-06-15 at 12.47.31 PM.png
źródło

Oddawanie krwi w Polsce

Choć procedura ta sama co za oceanem, u nas nie ma problemu z oddawaniem krwi :)

10295370_10152185360196817_4067454600369595034_o.jpg

@napotem podczas oddawania krwi jakieś 4 lata temu

*

Wiedzieliście, że Europejczyk nie odda krwi w USA?

A u nas w Polsce oddajecie krew?

Sort:  

Osobiście to uważam to bzdurę.

Też tak uważam, jednak nie przeskoczymy tego.

ciekawe! nie wiedziałam o tym zupełnie :)

Ja też ! Dopóki nie spróbowałam 😎

Ja nie mogłem oddawać przez miesiąc po powrocie ze Stanów, bo gdzieś ma drugim końcu zaobserwowano gorączkę Zachodniego Nilu.
W Wielkiej Brytanii nie mogą oddawać homoseksualiści, nawet jeśli są w monogamicznym związku.
Każdy kraj szacuje własne ryzyko.

O homoseksualistach nie wiedziałam. Faktycznie, każdy kraj ma jakąś inną zasadę.

Ze dwa lata temu jeszcze tak było przynajmniej, ale to może się zmienić tak jak wszystkie inne regulacje.
A jak w Stanach wygląda kwestia ewentualnego ekwiwalentu energetycznego etc? W Wielkiej Brytanii taki temat nie istnieje. Nie ma zwolnień, nie ma odliczeń od podatku, jest przekąska na miejscu po oddaniu krwi.

Ekwiwalent energetyczny jest. Odnośnie zwolnień i odliczeń nie mam pojęcia, bo nigdy mnie to nie dotyczyło :)

Oddawałem krew przez 25 lat, ale zachorowałem i już jestem z tego zwolniony. :)
Zakrzepica. Przez 10 lat biorę cały czas leki rozrzedzające krew.
Pozdrawiam.

Przez 25 lat musiałeś sporo litrów krwi oddać. Brawo!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63635.72
ETH 2597.20
USDT 1.00
SBD 2.91