You are viewing a single comment's thread from:

RE: Informatyka w szkołach? Jak wygląda? Czy to ma sens?

in #pl-artykuly6 years ago

Nie mówię że umiem bo nie umiem. Znam te elementy typu tabelka, justowanie czy wstawienie równania. Wszystkie problemy związane z wyszukiwaniem opcji rozwiązywałem przy pomocy wyszukiwarki. I zwyczajnie czas którego zostawało mi dużo chciałem poświęcić na naukę programowania, ale pani wymyślała żebym teraz napisał na nowo to zaproszenie tylko do kogoś innego, czyli naprawdę nic nowego tylko inna treść. Nie widzę w tym sensu.

Zgadzam się z ostatnim akapitem tylko że bardzo często zniechęca mnie i innych uczniów. Przykładem jest chemia. W pierwszej klasie lubiłem. Teraz nie nawidze przez to że pani co tydzień nam kartkówki. To czy polubimy dany przedmiot zależy również od nauczyciela i jego podejście do nas.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54478.01
ETH 2290.54
USDT 1.00
SBD 2.35