You are viewing a single comment's thread from:

RE: WRZESIEŃ

in #pl-artykuly6 years ago

Sporo masz pytań ;)
Odpowiem na jedno... może ktoś inny odpowie na inne... ;)
Codziennie robię co najmniej jedno zdjęcie, dzięki temu jestem mniej więcej w stanie określić, co robiłam tego konkretnego dnia, chociaż czasem zdjęcie nie mówi mi nic, czasem mnie zaskakuje, bo nie pamiętam, gdzie je zrobiłam... ale właśnie dzięki fotografiom jestem w stanie zapisać życie, tak jak Ty zapisujesz w swoich kalendarzach.

Sort:  

o tak!
zdecydowanie! zdjęcia mają ten dar!
i moc przenoszenia w czasie, odklinania zaklętych emocji..

podejrzewam, że mamy tu na steemit, szanse poprzyglądać się tylko wyrywkom Twojego życia;
(dobre i to :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 60441.03
ETH 3344.59
USDT 1.00
SBD 2.48