You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego dziś nie przystąpiłem do matury - Zbrodniczość i bezsens systemu edukacji w Polsce

in #pl-artykuly6 years ago

Zawsze mogłeś podejść na luzie do tego - skoro i tak nie chciałeś pisać tego egzaminu, to nic byś nie stracił pisząc go bezstresowo - świadectwo będzie i okres edukacji ministerialnej również zostanie zamknięty. A tak przekreślasz 3 lata edukacji w szkole średniej, bo formalnie bez uzyskania świadectwa dojrzałości nic Ci liceum nie daje.

I wcale nie byłbyś hipokrytą podchodząc do tego egzaminu. Wręcz przeciwnie - jeśli pisałbyś wszystkie egzaminy na luzie, wynik mógłby Cię zaskoczyć. Zawsze lepiej mieć zdaną maturę niż nie mieć...

Sort:  

A ja nie uważam, że przekreśliłem coś - dla mnie liceum to było miejsce spotkań towarzyskich i wyjazdów, tylko tyle. Jeśli chodzi o jakąkolwiek naukę rzeczy tylko szkolnych, no to cóż, w to wysiłku żadnego nie włożyłem.

Ale formalnie, formalnie tak.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64155.87
ETH 3422.91
USDT 1.00
SBD 2.59