You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hugh Jackman zrezygnował z części pensji, żeby zrobić bardziej realistyczny film

in #pl-artykuly6 years ago

Ciekawy post! Sam "Logana" jeszcze nie widziałem, ale słyszałem o "poświęceniu" Jackman'a. Ale jak koleś miał dostać 100 milionów za rolę, to dla mnie to już jest chore...

Sort:  

Przepraszam za błąd, bo zapomniałem tutaj poprawić. 100 milionów za cztery kolejne występy w roli Wolverine'a. Sam film w 100 procentach polecam, jak dla mnie jeden z najlepszych ze świata Marvela.

To i tak przesadnie duża gaża. Średnio po 25 milionów za film... Ale skoro ktoś jest w stanie mu tyle płacić i to się mu jeszcze opłaca, to nie mam nic do gadania...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60268.51
ETH 3201.96
USDT 1.00
SBD 2.43