Zostałem inwestorem STEEM czyli + 420 SP w portfelu oraz kilka porad laika dla laika ;)

in #pl-artykuly6 years ago (edited)
Sort:  

Teraz mamy dość specyficzną sytuację na rynku kryptowalutowym. Wcześniej gdy BTC rósł rosły również altcoiny a gdy spadał spadały i one. Obecnie czy BTC rośnie czy spada altcoiny zwykle tylko spadają.
Słabo też widzę przyszłość STEEM, wycen jakie widzieliśmy jeszcze niedawno możemy już nie zobaczyć nigdy a cena STEEMa prawdopodobnie niedługo spadnie poniżej 1$ i piramida jaką jest ten token zacznie się powoli rozsypywać.

Cóż zobaczymy miejmy nadzieję że nie chociaż wydaje mi się jednak że widzisz sytuację w dość pesymistycznym świetle.

Takie informacje bardzo przyjemnie się czyta :) Co do wymiany zakupionych już BTC na Steem to ja bym jednak była za tym, żeby zakupione BTC wymienić na Steem jak najszybciej, jeśli już się decydujemy na zakup Steem za PLN, w innym wypadku zaczynamy wchodzić w spekulacje i mimo obserwacji, które opisujesz to zawsze należy pamiętać, że wiąże się to z ryzykiem zmiany kursu w czasie i przez to później możemy zakupić mniej Steem niż planowaliśmy. Co innego jak chcemy sobie w ten sposób pospekulować, ale zawsze trzeba się liczyć też z możliwą stratą. Mi też na początku ciężko szło z tymi giełdami do handlu krypto i jeszcze to poczucie, że jedna literka, cyferka, czy spacja więcej przy wymianie i wszystko może przepaść z jednym kliknięciem :)). Też życzę, żeby te zainwestowane środki na Steem przynosiły Ci same zyski!!

Masz oczywiście rację dlatego zaznaczam że nie jest to optymalna drogą jednak jeśli ktoś ma ochotę na trochę adrenaliny i potencjalny zysk to myślę że się opłaca :)

No no, to teraz to jesteś wyjątkowo opasłą płotką :D

Z dryfującego kilku komórkowca wskoczyłem na Pandaka ;)

Super, gratuluję! Ja już 150 Steema włożyłem, kolejne 190 czeka na giełdzie. Też miałe nadzieję tym poobracać, kupiłem jednak za 4dolary więc, aż głupio wystawiać tę transakcję sell...

No to myślę że też nic tylko wysyłać na steemit bo na 4 dolców to prędko nie wzrośnie.

Społeczność na pewno zyska, a tobie życzę, żeby się zwróciło z nawiązką.

dzięki wielkie i również życzę powodzenia :)


Cóż ja raczej marzyłem o jakiejś małej samowystarczalnej willi w górach która będzie cała z drewna ale wiadomo czymś trzeba będzie pod te górki wyjeżdżać :D

Wiadomo może być różnie ale również nie wydaje mi się aby steem maił upaść a wręcz przeciwnie. Zobaczymy jak się zrobi chłodniej a ludzie wrącą z urlopów i wakacji i zaczną opisywać swoje przygody :D

edit: btw zapraszam na nowy substeemia chat ;)

Obyście panowie się nie pomylili. Kredytu na STEEM bym nie wzią.

wiadomo w każdej inwestycji jest tak ze może wszystko pójść gładko albo można wtopić zainwestowaną sumkę jednak podchodząc do wszystkiego ze skrajna nieufnością pozbawiamy się szansy na to że rzeczywiście coś się uda..

Jak pojawiał się BTC to też byłem nieufny chociaż zastanawiałem się czy nie zacząć kopać.. gdybym wtedy podjął inną decyzję to pewno wpłaciłbym nie 400 a 40000 :)

Wiadomo też że nikt nie wpłaca tu życiowych oszczędności i nie zastawia domu tylko sumę która można zaryzykować ale wydaje mi się że warto spróbować.. ostatecznie to właśnie siła głosów oddawanych przez użytkowników wpływa na wartość steem. Im więcej wysoce ocenianych treści tym wyższa wartość waluty.

Bardziej niepokoi mnie inflacja.


Inflacja faktycznie jest problemem jednak w pewien sposób rozchodzi się ona po nowych użytkownikach.
Mnie osobiści martwi schemat finansowania i wyceny steema. Jak by na to nie spojrzeć to jest to piramida. Aby kurs nie spadał musi być dużo takich inwestorów jak @khrom, jeśli nie będzie dopływu świeżego kapitału, to jak to zwykle bywa w piramidach, każda realizacja zysków będzie obniżała wycenę steema.
Nie pomaga też sbd bo tu inflacja jest przeogromna. Osobiście czarno widzę przyszłość steema i chciałbym jedynie wyjść bez strat, które w tej chwili wynoszą w moim przypadku jakieś 70% w stosunku do fiat i jeszcze więcej w stosunku do BTC.

Upsss... Trzeba uważać z kim się na udry idzie ;)

noo teraz masz przechlapane ! :D ;)

bardzo pożyteczny arrtykuł @khrom, bo zbieram wiedzę o tym, jak namówić męża, żeby zainwestować w steem ;-) podrzucę także kilku znajomym, bo sądzę, że będą zainteresowani.

dzięki za dawkę wiedzy. zaciekawiłeś mnie bardzo z tym, że Steem rośnie i spada odwrotnie proporcjonalnie do BTC! mąż to wszytko ogarnia ale ja nie, dopiero zaczynam się kręcić w tym krypto świecie, węc to cenna informacja.

podoba mi się w steem, że ludzie razem budują coś większego, wspólnymi siłami, pomagając sobie nawzajem. dobrze być częścią steemit. i gratulacje, naprawdę fajnie, że dołączyłeś do grona inwestorów. ja też (wcześniej lub później, zależy jakie jeszcze projekty/krypto nawiną się po drodze ;p ) do nich dołączę ;-)

Pozdrawiam!
MyKitchenLab

Dzięki wielkie i cieszę się że mój wpis się przyda :)

Z trym BTC i STEEM to nie jest reguła więc nie kieruj się tym w 100% generalnie to jest tylko moja obserwacja z ostatnich miesięcy.

Wydaje mi się ze może to mieć związek z tym że w momencie gdy btc idzie do góry to dużo blogerów ze steemita próbuje wypłacić swoje środki aby sprzedać je po jak najwyższej cenie, wtedy kujących na giełdzie jest mniej niż sprzedających i ci zaczynają dyktować warunki sprzedaży. Ponadto nie wiem do końca z czym dokładnie jest powiązany Steem bo jeśli po części z dolarem to może być tak że cena Steem jest taka sama ale relatywnie za tą samą ilość steem można kupić mniej BTC gdy ten idzie do góry. Ale jak już wspominałem ekspertem nie jestem i sam stawiam w tym świecie pierwsze kroki ;)

jeju. tak prosto to wyjaśniłeś, a zgubiłam się już w 2 linijce 3 akapitu! długa droga przede mną... zajrzę na ten komentarz za miesiąc i zobaczę, czy jest progres :D

dzięki za komentarz - póżyteczny, tylko mój mózg musi trochę to przetrawić ;-) miłego dnia!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64268.35
ETH 3499.18
USDT 1.00
SBD 2.51