Wiedza wartością samą w sobie czyli trochę o wynagrodzeniach

in #pl-artykuly6 years ago (edited)
Sort:  

Wydaje mi się, że wszystko jest na razie jednym wielkim polem eksperymentalnym, ale gdy w grę wchodzą pieniądze, to zawsze znajdzie się ktoś kto będzie chciał przekombinować. Poza tym faktycznie często głosuje się na popularne tematy.
Staram się głosować na to, co mi się podoba, ma jakąś wartość, potencjał... a nie dlatego, że dostanę coś za kuratorstwo. Nie głosuję na siebie... może zmienię podejście jak mój głos będzie wart kilkadziesiąt dolarów;) Na razie mi to nie grozi.

to głosowanie na popularne tematy wiąże się też z tym że jeśli osoby z wysokim SP zagłosują na nie i pula wynagrodzenia jest duża a osób jest stosunkowo niewiele to każdy zyskuje więcej. Przynajmniej z tego co ja rozumiem.

wiesz niektó©zy nie zamieszczaja zbyt wiele ale zarabiaja na głosowaniu.. to jest ok bo jest to zachęta do głosowania jednak właśnie z tego co rozumiem, ta zacheta jest zbyt

Zbyt jaka? ;) chyba zdanie urwało się w połowie ;)
No ja trochę jestem naiwna, bo ja głosuję na to co mi się podoba a nie kalkuluję ile na tym zarobię, ale to dlatego pewnie, że mam nic nieznaczący głos;)

wybacz bo szybko pisałem ;) zbyt małą .. ponieważ lepie obecnie glosować na własne byle jakie wpisy niż na wpisy innych. przy głosowaniu na własne zawsze dostajesz łączeni 100% głosu czyli np ja 0.01 a na innych czasem nie dostajesz nic

To chyba nie jest tak, że nic - ale że jest to mniej niż 1 cent to wygląda, że nic. Tak naprawdę wypłata jest w drobniejszych jednostkach więc zawsze jest coś. Jak zainstalujesz sobie Vessel to możesz to zobaczyć:

Clipboard01.jpg

niby zer, zero, a na końcu masz 8,13 vests - to jest właśnie takie "nic" większe jednak od zera ;-)

A jak przez steemit to chyba działa to tak, że jak z tych "niców" uzbiera się 0.001 to wtedy Ci pokaże.

mhmm czyli jak powiedzmy głosuję 10 razy dziennie a przychodzą mi po tygodniu 2 nagrody kuratorskie 0.01 SP to znaczy ze to się z drobnych nazbierało?

Tak to moim zdaniem działa. Jak zamontujesz sobie Vessel to zobaczysz każdą nagrodę, nawet tą "nic".

ok wielkie dzięki sprawdzę jak znajdę chwilkę.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
SBD 2.33