You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czy warto się starać? - czyli o tym jak pijawki niszczą kreatywność

in #pl-artykuly6 years ago

Zgadzam się. również mam podobny ból pupy jak widzę co się dzieje. Niestety obawiam się że jesteśmy skazani na to. Cały internet przepełnia badziew. Jest go tak naprawdę coraz więcej a wartościowej treści coraz mniej. Powodem tego są między innymi niestety właśnie min koncentryczne serwisy społecznościowe jak fb o czym napiszę arta w najbliższym czasie.

Niemniej sama kwestia monetaryzacji miała działać na steemit tak że kiepskie treści są flagowane i nie zarabiają tak jak filmiki na yt dislajkowane ale nie działa bo tak jak pisałem o tym w artykule o flagach, raz że ludzie nie chcą flagować bo się boją odwetu i utraty zysków dwa że flaga marnuje VP więc przy 10 głosach szkoda trochę.

No i jest jeszcze oczywiści kolesiostwo czyli sympatyzowanei z danymi osobami i współdziałanie aby osiagnać zyski. Wystarcyz ze kilku znajomych sie zgada, zainwestuje i bedzei swoje tresci lajkowac noi tez pojdą do góry. A ilośc zarobku wpływa na to jak są pozycjonowane i w ten sposob znajduja sie na górze listy taga przez co trafia na nie jeszcze wiecej osób.

Sort:  

Bardzo dobra analogia :) Studiowałem kierunek inżynierski więc do mnie przemawia ;)

Co do Steemita to myślę że generalnie nie jest jednak jeszcze tak źle. Generalnie wydaje mi się że to co się dzieje odzwierciedla po prostu niestety poziom społeczeństwa.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59201.08
ETH 2515.32
USDT 1.00
SBD 2.50