Zankyou no Terror

in #pl-artykuly6 years ago

" Alternatywna wersja teraźniejszości. Tokio zostało zdziesiątkowane przez niespodziewany atak terrorystyczny, zaś jedyną poszlaką mogącą doprowadzić do winnego jest wrzucony do internetu dziwaczny filmik. Policja skonsternowana tą zagadkową wskazówką jest bezsilna wobec szerzącej się wśród ludzi paranoi. Podczas gdy wszyscy szukają przestępczego umysłu skrywającego się za tą tragedią, dwoje tajemniczych dzieci – dzieci, które nawet nie powinny istnieć – zręcznie wprowadza w życie swój potworny plan. Noszą oni imiona Dziewięć i Dwanaście; dwójka ta łączy siły i tworzy „Sfinks”, tajną organizację mającą na celu obudzić ludzkość z jej drzemki – pociągnąć za spust i zakończyć istnienie tego świata. Hasło przewodnie anime to "Pociągnij za spust i skończ z tym światem". "

Anime : Zankyou no Terror
Gatunki : Akcja, Dramat, Tajemnica, Kryminalne, Psychologiczne, Thriller

Anime pt "Zankyou no Terror" opowiada o dwójce nastolatków, którzy są terrorystami. Razem tworzą grupę terrorystyczną zwaną "Sfinks". Co jakiś czas wrzucają filmik do sieci z zagadką. Dotyczy ona sławnego Edypa. Policja trudzi się by je rozwiązać, aby nie dopuścić do wybuchu bomby. Losy licealistów w pewnym momencie obracają się o 180 stopni. Wątki przez całe anime nie są rozwinięte, ale wszystko wyjaśnia się na końcu.

Fabuła : 9/10

Muzyka w tym anime ciągle gra w tle. Soundtrack jest dopasowany i wprawia nas w różne nastroje. Opening mi się bardzo podoba i przypomina pewną piosenkę, ale nie wiem jako. To czy piosenka przyjmie się dobrze, zależy od słuchacza. Moja koleżanka mówi na to "Arabskie techno", ale ja tam lubię.

Muzyka : 8/10

Grafika jest taka sobie. To też zależy od gust. Tło jest śliczne, ale kreska postaci przypomina 3D. Nie wiem czy to przez styl rysowania czy użycie kolorów, ale tak to wygląda. Same postacie są też strasznie niedokładnie stworzone. Nie ma co tutaj dużo mówić - większa uwaga na tło, a mniejsza na postacie. Oko się wtedy ucieszy.

Grafika : 5/10

Postacie są dość oryginalne. Rzadko kiedy zdarza się, że główne postacie są po złej stronie. Chłopcy nie dość, że mają smutną przeszłość to są swoimi przeciwieństwami. Lód i słońce. Niestety Lisa jest schematyczna. Nie tylko jest inna jak większość, ale strasznie denerwuje.

Postacie : 7/10

Z mojego doświadczenia : Anime mnie zauroczyło i miało ten potencjał. Nie tylko zaciekawiła mnie kreska, sposób stworzenia, ale i muzyka. Uważnie wsłuchiwałam się w soundtrack, który mi się bardzo spodobał. Jest rzecz która mnie denerwowała i jeszcze coś w czym się zakochałam. O nerwy przyprawiała mnie Lisa. Taka biedna i pokrzywdzona, a na dodatek głupia. Gdyby nie ona byłoby o wiele lepiej. A w czym się zakochałam? Uśmiech 12. Taki psychiczny - uwielbiam.

Ocena ogólna : 7/10

Podsumowując : Jeśli lubisz anime, gdzie główne postacie są po stronie zła, wybuchy, zmiany o 180 stopni i zagadki, to właśnie "Zankyou no Terror" będzie tym anime, które musisz obejrzeć.

Opening : Kliknij tutaj!
Ending PL: Kliknij tutaj!

Streszczenie na początku ze strony -> Shinden

Sort:  

Dodane na listę do obejrzenia :) Zapowiada się bardzo ciekawie!

Ja korzystam z tego, że od wczoraj rozłożyła mnie choroba i oglądam "GTO: Great Teacher Onizuka" :) Póki co jestem bardzo zadowolony.

Powrotu do zdrowia :)

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66407.27
ETH 3219.07
USDT 1.00
SBD 4.34