Sort:  

Fajna inicjatywa, czekam na dalsze info. Fajnie by było takie sesje nagrywać i potem puszczać w formie audio.

zdecydowanie coś takiego fajnie obrobione i zmontowane mogło by być dobrym motywem. Na YT dużo osób zamieszcza swoje sesje.. gdyby coś takiego zrobić tutaj to byłby świetny motyw i może przyciągnęło by więcej zapaleńców tego gatunku na steema

Z tym dogadywaniem to zazwyczaj najgorszy problem niestety.

To prawda to był by całkiem niezły motyw. swoja drogą zastanawiamy sie czy ne piuścić strema z naszej sesji ;)

Widzę ze nie czekasz tylko działasz. to dobrze ;)

Dobrze by było rozwijać również tematyczny tag #pl-rpg którego sam już używam a który w przyszłości ułatwił by wyszukiwanie treści i osób zainteresowanych tą tematyką.

Jak przyszedłem na steemit to szukałem takiego miejsca na polskich tagach ale niestey nie znalazłem być moze wiele osób zainteresowanych tematem ma podobnie.

Jako że ostatnio mowa o samozwańczych opiekunach to chociaż zgłaszać się pod tego taga nie będę ponieważ nic tam po za moimi treściami na razie nie ma ale na pewno wesprę treści warte uwagi pod tym tagiem.

Szczególnie że widziałem już artykuły polskie pod tagiem angielskim rpg.

co do sesji przez internet to mogę się podzielić doświadczeniem jak przerobić swój telefon na kompletny zestaw mikrofon + kamera krok po kroku.. mikrofon telefonu ma o wiele lepsze parametry niż większość tanich na rynku tak samo z kamerą i podejrzewam ze każdy ma:)

Widzę, że @kapitanpolak się rozszalał z ciekawymi inicjatywami :) I bardzo dobrze!

Sam jestem zainteresowany edukacją w temacie gier fabularnych. Nigdy nie grałem, a kiedyś chciałbym spróbować. Niestety moje pojęcie o tym sposobie rozrywki jest znikome... Tak więc będę czytał dokładnie każdy post, w którym przybliżysz podstawowe informacje dla laików. Jakieś nagrania z Waszych sesji też postaram się oglądać i może kiedyś dołączę do Waszego klubu :)

Dla zainteresowanych, zamieściłem artykuł o tym jak przerobić swój telefon z androidem na kamerkę internetową + mikrofon.

Za pozwoleniem @kapitanpolak zamieszczam tu link dla wszystkich zainteresowanych:

https://steemit.com/pl-poradniki/@khrom/telefon-jako-kamera-internetowa-i-mikrofon-w-jednym-nic-prostszego

Pozdrawiam!

Chętnie wziąłbym w czymś takim udział. Moje doświadczenie z tego typu grami nie jest zbyt duże, lecz zawsze chciałem w coś takiego zagrać. Jestem do dyspozycji w praktycznie każdą niedzielę. W tygodniu również mógłbym grać jeśli termin by mi odpowiadał ;)

Piszę się na to! Głównie "Magia i miecz" był ogrywany przeze mnie. Plus dodatki oczywiście. Trochę też w "Warhammer'a" grałem. Co do dyspozycyjności, to dni z wyjątkiem piątków i sobót. Super pomysł, mam nadzieję, że znajdzie się trochę chętnych.

!! juhuu!!! Kiedy gramy????

w niedziele do godziny dziewiątej po południu

Coś chyba nie tak z tym czasem :)

Leci głos!

Kurde, człowieku, przypominasz mi najlepsze czasy młodości, gdy jeszcze kości wraz z podręcznikiem i kartkami papieru były popularniejsze od klawiatur i myszek. Byłem Mistrzem Gry przez kilka lat - tak przy sesjach stołowych, jak i przy PBFach (Play By Forum). :D

Zależnie od tego na jakie systemy ludzie będą chętni, to mogę prowadzić sesje od czasu do czasu. Trawię wszystko oprócz klimatów "magii i technologii". ;)

Świetna inicjatywa, zawsze chciałem zagrać w takiego erpega. Pamiętam kiedy za dzieciaka wychodziło się na dwór i tam graliśmy w takie "gry", co prawda bez kostek itd. ale wystarczała nam wtedy wyobraźnia. Chętnie bym się przekonał jak to wygląda podczas takiego prawdziwego grania. Widziałem pare sesji i się im przysłuchiwałem. Sam w domu mam 4 podręczniki do D&D w wersji bodaj 3.5, bo też chciałem wkręcić w to kumpli ale z marnym skutkiem. Dni w jakie byłbym do dyspozycji to najprawdopodobniej niedziela tak od około 20 do czwartkowych godzin wieczornych. Wtedy jestem na stancji i mam dostęp do mojego PC. Jako że studiuję to czasem różne rzeczy trzeba robić na uczelnie więc może się zdarzyć że nie będę mógł zagrać. Mimo wszystko byłbym chętny do zabawy :)

Jak darknezz wchodzi to ja tym bardziej, z mojej strony to rozne mechaniki i roznego typu gierki np divinity 2 i podobne ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 64172.03
ETH 3144.93
USDT 1.00
SBD 3.85