Sort:  

Gratki Kapitanie! To teraz lecimy po tysiąc :D

Myślę, że Twoje sposoby na zwiększenie zasięgów są najlepsze! Sam zauważyłem, że gdy skupię się przez kilka dni bardziej na komentowaniu postów innych i pomaganiu w komentarzach nowym użytkownikom, to tych obserwujących mi przybywa. Zdarza się, że po opublikowaniu dobrego posta również potrafi przybyć kilku obserwujących (szczególnie, gdy inni użytkownicy go reblogują). I oczywiście tagowanie to bardzo ważna sprawa. Pamiętam jak na początku swojej przygody ze Steemit byłem jak dziecko we mgle z tagowaniem. Na szczęście w końcu przyszło opamiętanie i nauczyłem się jak to robić lepiej (a inni użytkownicy mi w tym oczywiście pomogli).

Poruszyłeś też ważną kwestię wysokiego Steem Power. Sam zauważyłem, że w pewnym sensie popularność na Steemit można sobie po prostu kupić... Na szczęście swoją pozycję w społeczności trzeba także umieć obronić dobrymi postami, komentarzami czy wspieraniem całej społeczności.

Gdy głos jakiegoś użytkownika jest wart kilkanaście $, wtedy wiele osób chce mu się jakoś pokazać, przypodobać czy zwrócić na siebie uwagę. Czy to coś złego? Nie powiedziałbym (chyba, że ktoś już bezczelnie wchodzi grubej rybie w tyłek :D ).

Wydaje mi się, że również wysoka reputacja potrafi zrobić robotę :) Sam pamięta, że jako początkujący traktowałem od razu z dużym szacunkiem użytkowników mających poziom reputacji wyższy niż 50. Takich "weteranów" chętnie obserwowałem i się po prostu od nich uczyłem (i uczę dalej).

I warto oczywiście starać się pomóc komuś kto ma problem. Doradzić co może zrobić lepiej lub czego nie powinien robić. Konstruktywne komentarze mają duże znaczenie!

Ha ha, z tym mistrzem to nie przesadzaj :D

Usystematyzowanie tagów było bardzo potrzebnym zabiegiem dla całej społeczności. Teraz o wiele łatwiej znajdować interesujące nas treści, a także jako twórcy możemy bez problemu trafiać do odpowiedniego targetu.

Parafrazując znany cytat: "Duża ilość Steem Power wiąże się z dużą odpowiedzialnością". Im dłużej tutaj jestem, tym bardziej to rozumiem.

Gratulacje!!! Mi 200 stuknęło kilka dni temu.

Gratulacje! 200 to pikuś jak mi kiedyś kolega powiedział😀 poźniej 500 i 1000😀 powodzenia!

Congratulations! :)

Jeśli chodzi o zwiększenie zasięgów, to na tym nie zależy mi tak bardzo. Sam teraz mam 269 (sic!) obsewrujących, ale większość to puste suby. Jak już napisałem przed chwilką, nie zależy mi na tym, ani na powiększającym się gronie... "fanów". Nie jestem gwiazdą rocka czy aktorem, by mieć fanów :D

Być może jest i tak, że osoby o mniejszym SP przyklejają się do osoby o większym SP jak muchy do... jak ćmy do światła. Ogólnie bardzo dobry artykuł i ciekawe przemyślenia.

Konkursów ostatnio na #polish sporo. Aż szkoda, że tak mało nowych użytkowników bierze udział.

Ja się staram chociaż jeden tygodniowo zasilić, bo wydaje mi się, że to fajna promocja tagów tematycznych i rozwija grupy interesujące się wspólną tematyką. No i jako stary użytkownik nagrodami podkarmiam DiosBota, a nowi mogliby sobie ładnie SP budować.

Post mi się fest przydał szczególnie, że nie obserwowałem informatora i fajnie przywitać nowych użytkowników :) Sam zauważyłem swój post tam resteemowany :) Powodzenia i życzę za niedługo 1000 świadomych czytelników :)

Gratulacje Kapitanie, tylko przemianuj swój statek na ORP :)

Bardzo dobry artykuł.
Wyniosłem z niego kilka bardzo ważnych wiadomości. Przede wszystkim tagowanie. Teraz już wiem jak poprawnie i porządnie to robić. Nie wiedziałem, że pierwszy jest 'najmocniejszy'.
No i druga rzecz, często gdzieś czytałem o tym czacie ale nigdy nie mogłem go znaleźć :D Dzięki za linka!

Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 59218.43
ETH 2534.91
USDT 1.00
SBD 2.44