Cover piosenki "Jesteś".

in #pl-artykuly5 years ago

Miło Cię widzieć!


Dzisiaj wyjątkowo mam dla Ciebie cover polskiej piosenki. Nosi ona tytuł "Jesteś". Muszę przyznać, że po długim czasie nagrywania coverów tylko w języku angielskim, było mi dość ciężko się przestawić. Wracając do "Jesteś", Dawid stworzył tutaj niesamowity klimat. Połączenie lekkiego wokalu z rapem, jeśli mogę tak nazwać tę część utworu. Trafniejsze może byłoby określenie tego fragmentu, jako cicha mowa. W refrenie piosenki chciałem dodać coś od siebie, dlatego zaśpiewałem jego część nieznacznie wyżej.

"Jesteś" tutaj jeszcze? :)


Jeśli tak, to zapraszam do przesłuchania mojego coveru!

Tekst
Sam już nie wiem czy to prawda,
czy to moja wyobraźnia,
że jestem z Tobą tu
Lecę w górę, lecę w dół i tak jesteś tego warta.
W mojej głowie są miejsca gdzie lepiej nie zapuszczać się samemu.
Wiem, że z Tobą jest podobnie, ale mimo to zachęcam do spaceru.
Nie potrzebujemy nic, nikt tu nie zmieni nic
Nic nie żałuję, nikt nic o tym nie wie nikt
I nie będzie z tego nic dobrego i nie będzie z tego tez nic złego
Ty wiedziałaś od początku dlaczego
my spotkaliśmy się tu i dlatego cii...
Sam już nie wiem czy to prawda,
czy to moja wyobraźnia,
że jestem z Tobą tu
Lecę w górę, lecę w dół i tak jesteś tego warta.
Sam już nie wiem czy to prawda,
czy to moja wyobraźnia
może to jest tylko sen,
ale czuje jak dotykasz mnie i jesteś tego warta.
Nie pokazuj mi już więcej swoich zdjęć, wid
ziałem je (ha) gdy nie było Cie i widziałem dużo
więcej w głowie, nakręciłem sobie film o tobie Wiesz.
Ryzykownie jest gdy po wszystkim znów Ty
znikasz, chodzę do Twoich miejsc może ktoś wie pytam
I nie będzie z tego nic dobrego i nie będzie z tego też nic złego.
Ty wiedziałaś od początku dlaczego my…
Sam już nie wiem czy to prawda,
czy to moja wyobraźnia, że jestem z Tobą tu
Lecę w górę, lecę w dół i tak jesteś tego warta.
Sam już nie wiem czy to prawda,
czy to moja wyobraźnia może to jest tylko sen,
ale czuje jak dotykasz mnie i jesteś tego warta.
Nie, nie to nie był sen
Nie, nie to nie był sen
Nie, nie
Nie, nie
Nie, nie to nie był sen
Nie, nie to nie był sen
Nie, nie to nie był sen
Nie, nie
Nie, nie
Nie, nie to nie był sen
Sam już nie wiem czy to prawda,
czy to moja wyobraźnia, że jestem z Tobą tu
Lecę w górę, lecę w dół i tak jesteś tego warta.
Sam już nie wiem czy to prawda,
czy to moja wyobraźnia,
może to jest tylko sen,
ale czuje jak dotykasz mnie i jesteś tego warta.
Sam już nie wiem czy to prawda,
(nie, nie to nie był sen) czy to moja wyobraźnia.
Nie, nie to nie był sen
Nie, nie
Nie, nie
Nie, nie to nie był sen
Sam już nie wiem czy to prawda,
czy to moja wyobraźnia (nie, nie to nie był sen)
może to jest tylko sen,
ale czuje jak dotykasz mnie i jesteś tego warta.
Nie, nie to nie był sen.

Link do mojego bloga: https://kamykworld.pl

Sort:  

Congratulations @kamyk! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 250 posts. Your next target is to reach 300 posts.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63792.82
ETH 2563.50
USDT 1.00
SBD 2.66