Spełniłam swoje marzenie

in #pl-artykuly5 years ago (edited)

Każdy z nas ma swojego idola, czasem nawet kilku. Jedną z osób, którą podziwiam i bardzo sobie cenię jest Pink. W jej twórczości zakochałam się będąc jeszcze nastolatką. Miałam 15 lat kiedy jej pierwszy album zagościł na stałe w mojej playliście. Z każdym kolejnym albumem uwielbiałam ją coraz bardziej. Jej utwory często odzwierciedlały moje uczucia i poglądy na różne sprawy. Wiele piosenek pomagało mi przejść przez cięższe dni w moim życiu. Swoją muzyką niejednokrotnie pomogła mi wstać i ruszyć dalej ku marzeniom.
Odkąd sięgam pamięcią bardzo chciałam wybrać się na jej koncert. I podczas mojego urlopu to marzenie się ziściło.

6D336868-6548-4ADC-9315-4CC1DB31D7DE.jpg

Bilety na koncert w Warszawie kupiłam kilka miesięcy wcześniej. Z niecierpliwością odliczałam czas. I w końcu nadszedł 20 lipiec. Od rana byłam podekscytowana, ale czekało mnie jeszcze załatwienie kilku spraw na mieście. Był to mój drugi dzień w Warszawie, więc jeszcze nie do końca orientowałam się w komunikacji miejskiej, a miejsce do którego zmierzałam wydawało się być blisko, dlatego postanowiłam pojść na piechotę. Pogoda była ładna, słoneczko świeciło, więc wyruszyłam z Młodym w drogę. Sprawy zalatwiliśmy dość szybko, a czasu do koncertu było jeszcze sporo, więc spokojnie ruszyliśmy w drogę powrotną. Tu spotkała nas niespodzianka, z nieba zaczęły spływać pierwsze krople deszczu, które dosłownie w chwilę przerodziły się w ulewę. Przemoknięci do suchej nitki, schroniliśmy się w pobliskiej kawiarni. Zamówiłam kawkę i miałam nadzieję, że nim ją dopiję to deszczowe szaleństwo się skończy. Niestety czas mijał, a deszcz nie ustępował. Do apartamentu w którym się zatrzymaliśmy mieliśmy jeszcze dość spory kawałek, czasu do koncertu było coraz mniej, a przecież jeszcze musiałam się przebrać, pomalować itd. Zaczęłam panikować, ale Młody ze stoickim spokojem zamówił Uberka i już po chwili, byliśmy w domu.Szybko przebrałam się, umalowałam i byłam gotowa.

IMG_1968.JPEG

Ulewa skończyła się, a zza chmur znów wyjrzało słońce, ruszyliśmy więc w drogę. W okolicach stadionu kręciło się setki ludzi, wszyscy z niecierpliwością czekali na gwiazdę wieczoru. Po przejściu przez ochronę i wszelkie kontrole bezpieczeństwa zostaliśmy skierowani do namiotu, gdzie dostaliśmy opaski na rękę i instrukcje do którego wejścia stadionu powinniśmy się kierować. Z tego koncertu nie mogłam wyjść bez pamiątki, dlatego też kupiłam bluzkę z wizerunkiem mojej idolki.

Przed Pink wystąpiła grupa Bang Bang Romeo, ich wokalistka ma niesamowity głos, następnie wystapił Vance Joy, kóry zachwycił mnie swoją grą na gitarze, no cóż mam słabość do gitar😜

Tłum wokół nas zagęszczał się coraz bardziej, ludzie skandowali "Pink! Pink! Pink!". Nie mogłam się doczekac, kiedy w końcu usłyszę jej wspaniały głos. I wtedy wokół zrobiło się ciemno. Z resztą zerknijcie w filmiki poniżej. Ostrzegę od razu filmy były kręcone iPhonem, więc jakość jest jaka jest, montowałam je sama i był to mój pierwszy raz, więc wybaczcie amatorszczyznę.

Moje emocje podczas tego koncertu sięgnęły zenitu, właśnie jedno z moich marzeń się spełniało. Śmiałam się, wzruszałam, śpiewałam, tańczyłam i czułam niewymowne szczęście.

IMG_9649.jpg

Występ Pink, niesamowite show, którego świadkiem miałam zaszczyt być, zostanie w mojej pamięci na zawsze. Jestem wdzięczna losowi, że pozwolił mi spełnić to marzenie. Co do Pink, no cóż kocham ją jeszcze bardziej, i mam nadzieję, że będę miała jeszcze nie jedną szansę by spotkać się z nią pod sceną.

xoxo Jagodzianka

Sort:  

!sc unban
Removing blacklist, thank you for verifying your authorship!

Congratulations @jagodzianka! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 50 upvotes. Your next target is to reach 100 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Warning! This user is on our black list, likely as a known plagiarist, spammer or ID thief. Please be cautious with this post!
If you believe this is an error, please chat with us in the #appeals channel in our discord.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57254.26
ETH 2887.51
USDT 1.00
SBD 3.60