3 koncerty w jeden weekend, czyli bawię się jak rockstar. Sobota

in #pl-artykuly5 years ago (edited)

W sobotę około południa wyjechaliśmy do Leeds, gdzie wieczorem bawiliśmy sie na koncercie Quebonafide. Idąc na ten koncert nie wiedziałam czego się spodziewać, przyznaję, że dopiero niedawno zapoznałam się z twórczością tego artysty i jestem pod ogromnym wrażeniem. Koncert odbył się w niewielkim, aczkolwiek całkiem przyjemnym klubie Eiger Studios.
448313DF-402D-47D7-986D-9E78C0C1F910.jpg
Koncert Quebo przyciągnął do klubu mnóstwo młodych ludzi, którzy stanowili nierównomierną, kolorową mieszaninę stylów. Był w tym jakiś chaos, takiej energii już dawno nie czułam, wszystko podsycone niecierpliwym wyczekiwaniem. Ta atmosfera miała w sobie jakąś magię. Przed Quebo wystąpił ktoś, ale przyznaję, że bardziej niż występ tego artysty mnie pochłonęła obserwacja ludzi.
Kiedy wreszcie na scenie zawitał Quebo, klubem zawładnęło szaleństwo. Ja czułam się na początku oszołomiona, ludzie wokół mnie skakali w rytm muzyki, krzycząc teksty utworów, gdzieś ze sceny poleciała woda, przyjemnie chłodząc tych najbliżej niej. Nawet nie wiem kiedy ta energia mną zawładnęła. To było niesamowite. To jak być na haju bez żadnych używek. Podczas Madagaskaru w publiczność poleciały szampany, moje ubrania przesiąknęły nim, a tłum szalał. Fani nie pozwolili Kubie na szybkie opuszczenie sceny, domagali się więcej. I tak znów rozbrzmiały dwa hity. Wesoła ekipa i Quebo to jest magia, mnie zaczarowali. Zaczarowali mnie do tego stopnia, że... CDN

#TBT

Za tydzień trzeci i ostatni wpis o szalony weekendzie.

A tymczasem miłego dzionka Mordeczki,

xoxo Jagodzianka

Sort:  

Congratulations @jagodzianka! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 10 posts. Your next target is to reach 20 posts.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62659.86
ETH 2534.03
USDT 1.00
SBD 2.63