You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steern - Zapłacę za Twój upvote i resteem

in #pl-artykuly6 years ago (edited)

Jednym z nich było zgromadzenie wokół siebie jak największej ilości osób. Steemit to dobra platforma, ale ilość artykułów jakie pojawiają się w ciągu minuty sprawia, że ciężko dotrzeć do większej publiki.

Na polskich tagach jest wyjątkowo łatwo, jakość zawsze się obroni.

Widzę jak powstają sztuczne konta, które mają na celu naganianie czytelników, itp. zabiegi. Nie zależy mi na takim sztucznym nabijaniu odwiedzin.

vs

Zależy mi na Twoim upvote za moje artykuły i uwadze, za co chcę Ci zapłacić. Tak … dobrze widzisz. Chcę kupić od Ciebie upvote, Twoją uwagę, Twój poświęcony czas, za realne pieniądze.

Hmm...
Skoro chcesz zgromadzić publikę to nie ma innej drogi niż budowanie marki konta poprzez wartościowe artykuły. Co prawda można pójść na skróty i używać botów, płacić za głosy, ale wtedy w zasadzie czytelników zbytnio się nie zyskuje (a często traci).

Jeszcze jedna rzecz, która mi osobiście się wyjątkowo nie podoba :/ Chciałem znaleźć ten token na giełdzie i pierwsze co mi wyskoczyło to:



Myślę sobie - wow, nawet domenę steem.pl udało się wykupić! A nie, jednak nie, to tylko łudząco podobny adres steern.pl :/

Sort:  

To nie tylko łudząco podobny adres ... jak już pisałem ... Steern jest projektem i nie będzie się kończył jedynie na Steemit. Kupić i sprzedać można na Waves Platform, wystarczy mieć portfel. Steemit to tylko część całej strategii, a jeśli będziesz obserwował, to z kolejnych artykułów dowiesz się o kolejnych krokach.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64039.14
ETH 2755.32
USDT 1.00
SBD 2.70