Czas powrotu, czas na historię

in #pl-artykuly4 years ago (edited)

Minęły trzy miesiące od mojego ostatniego wpisu. Nie było o czym pisać, w ciągu tych trzech miesięcy udało mi się wyremontować częściowo dom, oczywiście wraz z resztą członków rodziny. Zająć się nauką programowania, dzięki temu dowiedziałem się że mój mózg nie potrafi przyswajać trudniejszych informacji. I moja nauka poszła w las.
Postanowiłem że tak łatwo się nie poddam. CZYTANIE książek, właśnie tak chce zmusić swoją mózgownice do myślenia i logicznego rozumienia. Może mi to pomoże, a przy okazji pogłębię swoją wiedzę z zakresu historii II wojny światowej.

hitler.jpg

"Hitler człowiek i monstrum" autorstwa Michaela Kerrigana to mój pierwszy wybór. Książka jest jakby biografią człowieka który zmienił się w potwora. Co prawda jestem w połowie, ale książka jest dosyć ciekawa. Może po jej przeczytaniu uda mi się odpowiedzieć na pytanie które nurtowały mnie już jako ucznia średniej szkoły.

  • W jaki sposób i co wpłynęło na Adolfa, że z człowieka który przyjaźnił się z Żydami i który jako młodzieniec sympatyzował z wieloma z nich, nagle stał się bestią zaciekle mordującym i ścigającym ten naród?

  • Co się stało tak naprawdę z Hitlerem pod koniec wojny, czy przeżył i udało mu się zbiec i żyć w ukryciu tak aby nikt go nie odnalazł?

  • Jeśli naprawdę zginął lub popełnił samobójstwo to gdzie są jego zwłoki, a jeśli je ktoś odnalazł to skąd wiadomo że to właśnie on a nie jego sobowtór?

Na moje pierwsze pytanie, odpowiedź znalazłem w II rozdziale. Chodź nie do końca wiadomo czy to prawda. Hitler próbując zdawać do Akademii Sztuk w Wiedniu, przyjaźnił się z wieloma Żydami i prawdopodobnie korzystał z usług żydowskich prostytutek. Jeden z historyków wysnuł hipotezę że Hitler został zarażony chorobą weneryczną co spowodowało całkowite obrzydzenie i nienawiść do tego narodu. Oczywiście to tylko hipoteza w którą trudno i mnie uwierzyć.

Mam nadzieję że czytając o dalszych losach Hitlera chociaż w połowie znajdę odpowiedzi na swoje pytania. Mam też w planach przeczytać książki z serii sensacyjne powojenne rozmowy "Spowiedź Ewy Braun" i Spowiedź Hitlera" Mam też zamiar przeczytać inne książki z prawdziwymi historiami II wojny światowej dotyczące Polski.

A Może ktoś z Was ma walające się książki z okresu II wojny światowej i chciałby się ich nieodpłatnie pozbyć. Nieodpłatnie - niestety nie stać mnie na wiele książek, ceny niektórych są jak dla mnie z kosmosu i pewnie nigdy nie będzie mnie na nie stać, a chciałbym je zagłębić i poznać historię o której wielu młodych ludzi nie chce pamiętać, stąd też moja prośba.

Sort:  

chodź na HIVE @ilodz24hd :)
tu już nikogo nie ma..

@rozku co to jest HIVE?

długo by opowiadać,
ale po wielu perypetiach, społeczność steemit zawalczyła o swa niezależność od nowego nabywcy, i nastąpił fork sieci

mamy kopie wszystkich treści na hive,
poniżej wkleję Ci link do Twego profilu.
masz tam zachowane wszystkie swoje publikacje łącznie z portfelem,
wszystko w takim stanie w jakim zastał nas podział :)

https://hive.blog/@ilodz24hd/posts

proszę, wchodzisz na swój profil i publikujesz jak wcześniej.
zerknij do znajomych, zobacz ulubione tagi, odnajdziesz się bez problemu :)

PS:
klucze te same!

i jakby co - mamy tez chat, zapraszamy :)
wpadaj gdy będziesz miał pytania

https://openhive.chat/channel/polish

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64058.80
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 3.99