You are viewing a single comment's thread from:

RE: Modernistyczna Gdynia [PL]

in #pl-artykuly6 years ago

Za takie artykuły dawałbym 10 plusów jakbym mógł ;) Akurat przedwczoraj wróciłem z mroźnej, zimowej Gdyni i sam mam spory pakiet zdjęć z tego miasta, które jest jednym z moich ulubionych. Super architektura i świetny klimat. Pewnie też coś niedługo naskrobię.

Sort:  

Dzięki! Miło mi to czytać. Byłem w Gdyni dwa razy i teraz, zimą podobało mi się nawet bardziej. Początkowo chciałem wrzucić więcej zdjęć, ale okazało się po przejrzeniu, że mają niewiele wspólnego z przedwojennym modernizmem. Kiedyś je gdzieś upchnę :)

Mi też się zimą podobało chociaż na pogodę trafiłem masakryczną, śniegem w twarz non stop i częściej patrzyłem w chodnik niż po fasadach ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64785.95
ETH 3471.44
USDT 1.00
SBD 2.51