You are viewing a single comment's thread from:

RE: Krótki opis wad i zalet Pythona

in #pl-artykuly6 years ago

Hej, dzięki za komentarz!

Fajny przykład, ale ten akurat artykuł kierowałem dla kompletnych początkujących - miał być ona jak najprostszy i najłatwiejszy do zrozumienia, niemniej jednak jeśli wyrażasz na to zgodę, to z chęcią dodam twój przykład, wykorzystam go, jako dodatkowy do artykułu tutaj, na blogu i reszcie miejsc, gdzie umieściłem ten tekst. Co ty na to? : )

Przyznam szczerze, że Haskell od dawna mnie troszkę kusi, ale jakoś tak trudno się w końcu za niego zabrac haha.

Sort:  

Ok, jasne :)
Ja z Haskellem miałem kiedyś dłuższy romans, fajnie zmienia spojrzenie na wiele kwestii. Zaczynałem od tej książki: http://learnyouahaskell.com/chapters.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62685.52
ETH 2436.42
USDT 1.00
SBD 2.51