Sort:  

To jest liczba ziaren pyłku na 1 g miodu. Nie ma znaczenia jak bardzo wabi dany kwiat ; )

powiedz mi czy można miec pszczoły i sie nimi nie zajmować? albo inne owady zapylające, próbowałem sie przegryźc przez temat ale strasza wszedzie. Chciałbym żeby żyły u mnie w ogorodzie i sobie latały nie chce im brac miodu . Moge zrobić ul z drewna wiem jednak, że nie będe w stanie sie nimi opiekować. Znam murarki i mam dla nich miejsce w wakacje nawet jedna wpadla do pokoju i zamurowała dziurę w ścianie :D .

Murarki jak najbardziej, nie trzeba się nimi zajmować + nie są agresywne. Natomiast pszczołami trzeba się zajmować. Bez leczenia przeciw warrozie, przeżyją maksymalnie jeden sezon : /

Tu zdjęcie przykładowego "domku" dla murarek

Zrobiłem z klocka drewnianego,nawiercilem otwory jednak nie chciały zamieszkać widac wolą takie łodyżki.Za to dużo innych owadów tam mieszką a szerszenie przylatuja po drewno do budowy kokonu

Dobrym rozwiązaniem są bambusy, tnie je się krótkie odcinki i układa jak na zdjęciu powyżej

dobry pomysł , później robiłem z łodyg barszczu zwyczajnego ale te mi kot rozwalił, bambusowe są mocniejsze

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69430.02
ETH 3814.93
USDT 1.00
SBD 3.66