You are viewing a single comment's thread from:

RE: Grosz do grosza i będzie.... Lumpeksy

in #pl-artykuly6 years ago

Na razie daję upvote (bo dobry), ale to Weku nie zachęca, bo (pomijając aspekty scamowe) to w sumie remonetyzacja tej samej treści. Trochę problematyczne i będę musiał obgadać to z różnymi osobami co sądzą ...

Sort:  

Ok :) nie wiedziałam że nie można, ja dalej tego nie ogarniam :) Pozdrawiam :)

Można tylko im się nie podoba że jesteś też na innej platformie. Na przyszłość najpierw wstawiaj post tutaj a później na Weku. Tam nikt się do Ciebie nie przyczepi. Ja mam tylko pytanie do tych różnych osób. Dlaczego się nikt nie czepia jak ktoś wstawia swój wpis np. na facebooka? To było retoryczne pytanie, proszę do mnie nie odpowiadać i nie zaśmiecać mi w ten sposób skrzynki. A nie sorry wróciłem, @fervi a co to jest "remonetyzacja", Ty już swoje słowa wymyślasz i zastosowania do nich. :) Dobry, zdolny z ciebie chłopak. Oczywiście nie odpisuj do mnie, napisz o tym post co to jest za słowo, i jeszcze te, jak one, Twoje drugie ulubione, a wiem, autoplagiat. ""Autoplagiat – powtórne opublikowanie fragmentów własnych wcześniej opublikowanych utworów jako utworów nowych, bez podania o tym informacji. Autoplagiat bywa naganną praktyką w dziedzinach, w których istotna jest oryginalność (np. nauka). Autoplagiat nie jest rodzajem plagiatu, a zbieżność nazw jest myląca."
"bez podania o tym informacji"
czyli jak ktoś napisze że to było już publikowane to autoplagiatem nazwać tego nie można."

Nie wiem czy można - w sensie pewnie można, tylko czy wypada. To jest ciekawa kwestia.

Pozdrawiam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59190.54
ETH 2521.17
USDT 1.00
SBD 2.53