You are viewing a single comment's thread from:

RE: 30 dni na Steem! Moje podsumowanie i porady dla początkujących 😎

in #pl-artykuly6 years ago

Rozjaśniłeś mi nieco dynię tym wpisem - konto na steem mam od około 7 miesięcy ale wtedy strimi.pl było jakoś w powijakach i zbierało złą prasę na wykopie. Wykopie - bo trafiłem tutaj właśnie stamtąd. Tam motywacja do pracy była słaba to głównie sława i mityczne bordo które wiązało się z plusami i minusami ale raczej nie z monetyzacją dobrych treści. Tutaj to całkiem coś innego - wydaje się po kilku godzinach spędzonych po dłuższej przerwie że poziom treści jak i też dyskusji będzie o niebo wyższy :) Powodzenia w dodawaniu treści - sam będę próbował posiłkując się wskazówkami między innymi z takich artów :) Dzięki

Sort:  

Super to jest dokładnie magia Steema moim zdaniem. Mam nadzieję, że to się nie zmieni. 😎

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57020.43
ETH 3081.72
USDT 1.00
SBD 2.41