You are viewing a single comment's thread from:

RE: Let's play two. 47 lat temu powstało Atari

in #pl-artykuly5 years ago

Hehe, "pokochałem me Atari było z gówna i ze stali" :) Świetny tekst. Nigdy nie byłem zbyt blisko z tą firmą jednak w swojej skromnej kolekcji posiadam wypasione Atari 1040 STe z modem na 4MB RAM ;) Niestety na Falcona mnie nie stać ;) Jako dzieciak miałem styczność też z Atari 2600 i to nie podróbką Rambo, a z prawdziwym 2600, nie wiem od kogo mój ojciec je pożyczył, ale było to pierwsze poważniejsze moje zetknięcie się z grami video :) Film na Netflixie oglądałem jakiś czas temu, całkiem fajny. Sporo ciekawych informacji można w nim znaleźć.

Sort:  

Atari? Przecież ja nie jestem rolnikiem!
Moje pierwsze zetknięcie z komputerami to także Atari (800xl). Pierwsze gry wideo, jakie zobaczyłem na oczy to był z kolei właśnie jakiś klon Ponga, podejrzewam, że to był Ameprod. Sam jednak nigdy Atari nie miałem, byłem Commodorowcem, a później Amigowcem.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66682.62
ETH 3447.75
USDT 1.00
SBD 2.73