You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czechowice-Dziedzice brzydkie miasto z ładnymi zdjęciami na FB

in #pl-artykuly7 years ago

Ja za to w życiu bym się tam nie przeprowadziła. Właśnie rynek pracy słaby przynajmniej w mojej branży ( marketing) Ucięłam ze śląska do małopolski i sa to o wiele większe możliwości an rynku pracy, rozwojowe i kulturalnie dużo się dzieje. Dużo drożej jakoś nie ma

Sort:  

Wiadomo, że im większe miasto, tym większe możliwości. KRK > BB > Cz-Dz. Choć nie wiem czy w Katowicach nie byłyby one porównywalne do KRK. To jak rozwinęło się to miasto od przez ostatnie 15 lat jest niesamowite. Zupełnie inne Katowice niż te, w których kiedyś studiowałem. Ale o rynku pracy to mam małe pojęcie, bo od blisko dekady pracuję zdalnie.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57668.08
ETH 2381.55
USDT 1.00
SBD 2.42