Dziękuje - 100 osób mnie obserwuje! 🙌🏻

in #pl-artykuly6 years ago

Ale to jest super 😎 mieć 100 obserwujących i komentarze pod każdym wpisem! Jesteście super 👍🏻

IMG_8804.JPG

Małe podsumowanie mojej przygody ze Steemit.

Przez 26 dni opublikowałam 19 wpisów. Regularnie zaczęłam pisać i wkręciłam się. Pisanie wchodzi mi w nawyk. Z dnia na dzień pojawie się coraz więcej tematów, które chcę poruszyć.
Mam swoich ulubieńców jak @zdrowie czy @anisso 🙈 Serdecznie pozdrawiam!

Dzięki Steemit, co dzień dowiaduje się masy genialnych rzeczy. Można tu poznać wiele ciekawych osób. Przede wszystkim nie sądziłam, że będę tak systematycznie pisać. Jednak się udało 😊

Może jest ktoś z Krakowa, z kim można poznać się nie tylko tutaj?

Sort:  

Gratuluję i życzę kolejnej setki! :) I także pozdrawiam!! :)

Super dziewczyna ❤️

102!
Pozdrawiam i życze dalszych sukcesów :)

Kraków coraz silniejszy na Steemit :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67232.91
ETH 3240.43
USDT 1.00
SBD 2.64