You are viewing a single comment's thread from:

RE: Użądlenie pszczoły miodnej - siła jadu, jak uniknąć, co robić po użądleniu

in #pl-artykuly6 years ago

Chyba jest student medycyny na steemit to może on to skomentuje ; D W każdym razie, przy użądleniach w ręce, nogi itp. mam jedynie opuchliznę i swąd. W opisanym przypadku, zacząłem mieć zawroty głowy, zatkały mi się uszy. Postanowiłem od razu jechać do szpitala, z tego co pamiętam dostałem właśnie sterydowy przeciwalergiczny po którym w ciągu kilku minut wszystkie objawy przeszły.

Sort:  

No to może jednak masz alergię :D

A co do oka to za bardzo nie pamiętam, byłem dzieckiem wtedy. Jedynie pamiętam, że przez 2 miesiące dziadek nosił opatrunek na to oko, ale co tam było podawane jako leki, itd., to nie wiem.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67879.12
ETH 3787.66
USDT 1.00
SBD 3.46