You are viewing a single comment's thread from:

RE: [RIPOSTA] Najgorszy prezent

in #pl-artykuly6 years ago (edited)

Bardzo wyważona riposta i pełna sensownych argumentów.
Jeśli znamy prezentobiorcę na tyle, że możemy "w ciemno" mu coś kupić, wiemy jakie książki czyta (a właśnie ukazała się najnowsza tego autora) kupmy mu tę książkę. Albo dajmy kasę na tę książkę.
Jeśli dajemy talon/kartę do określonej sieci sklepów to sprawdźmy najpierw co obejmuje ten talon. Co jest "na talon".
Ja dostałam kiedyś talon na 150 zł do sklepu z bielizną. Bardzo się ucieszyłam, bo bielizny nigdy dość a 150 zł piechotą nie chodzi, można dołożyć do czegoś droższego.
Ja postanowiłam kupić górną część bielizny. Okazało się, że z oferty na talon są staniki tylko do B. Rozmiar miseczki B to dla niewtajemniczonych na biust wielkości jajka sadzonego. A te staniki też? zapytałam. Te już nie. Z majtek na talon były tylko stringi. Co mogłam kupić na ten talon? Gatki męskie, szlafroki męskie, jakieś skarpety też męskie. Była jeszcze koszulka typu top, bawełniana, bordowa, śliczna, z koronkami, rozmiar M - dla mnie za mała ale doskonała dla zaprzyjaźnionej krewnej. Dałam dziewczynie prezent.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59715.05
ETH 3186.24
USDT 1.00
SBD 2.42