Sort:  

Tiaaaa. Sporo nerwów kosztował mnie ten temat. Poruszałem go opisując bardziej dogłębnie rasę tutaj https://steemit.com/polish/@hellhouse/pl-american-staffordshire-terrier-czy-naprawde-jest-morderca

Dwa razy zostałem pogryziony przez psa, raz kiedy byłem dzieckiem a drugi w trakcie jednej dostawy kiedy pracowałem na wyspach. I co najlepsze, za drugim razem podczas tej dostawy była cała grupka psów różnych ras, a za nogę złapał mnie ten najmniejszy :D A taki z tych niby groźnych nawet wstawił się za mnie i tego małego przegonił a dopiero później wyszli właściciele. Byłem pod wrażeniem. Miałem też znajomych, co mieli pitbulle, i w dwóch przypadkach powiem, że były to tak niesamowite, naprawdę mądre psy, które potrafiły bawić się z innymi. Też uważam, że jest to kwestia wychowania, poświęcenia im uwagi i tego aby miały gdzie się wybiegać bo jest to biegający wulkan energii :)

Widzisz i to właśnie są stereotypy. Sporo miejsca (jak już gdzieś wcześniej pisałem w jakimś komencie) poświęciłem temu tematowi w starym wpisie https://steemit.com/polish/@hellhouse/pl-american-staffordshire-terrier-czy-naprawde-jest-morderca
Oczywiście już nieaktywny ale i tak zachęcam do przeczytania. Nestety małe pieski to największe sukinsynki ;) Zresztą sam się o tym przekonałeś. Mam nadzieję, że uszczerbku na zdrowiu poważnego nie odniosłeś?

Nie, ale ślad został, za pierwszym razem było gorzej, mam dość sporą bliznę ale i tak uwiellbiam psy :D

Pokaż bo nikt nie uwierzy ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58211.91
ETH 2476.26
USDT 1.00
SBD 2.38