You are viewing a single comment's thread from:

RE: Epoka krzemienia łupanego - czyli parę słów o praktykach Microsoftu

in #pl-artykuly6 years ago

Chciałam kupić siódemkę niedawno. Moja w kompie już ledwo dyszy, trzeba formatować bo błędów systemu dużo więcej niż jakakolwiek ustawa przewiduje a płyty z programem już przy kupnie kompa nie dostałam. Najpierw próbowałam w M$$ bo skoro kupiłam komputer z win'em mam prawo do kopii instalacyjnej. Powiedzieli mi, że nie mam bo w kompie zainstalowano mi wersję OEM co wyklucza prawo do kopii bezpośrednio z Microsoftu. Żeby nie przedłużać, stanęło na tym, że w sklepie nie kupię. Za to mogę kupić windows 10 i z pomocą pracownika Microsoftu dokonać jego downgrade'u do siódemki.
Taaaa.....

Sort:  

Zawsze możesz zainstalować z crackiem;)

posiadanie nieaktualnego systemu to bardzo słaby pomysł - tym bardziej że są bardzo poważne exploity które da się odpalić za pomocą javascriptu w przeglądarce...

Są za i przeciw. W moim przypadku "za" przemawia fakt, że mam sporo przeróżnych programów, które na aktualnym systemie już nie odpalą. I to jest właśnie bieda z nowymi Windowsami : chcąc się "przesiąść" na nowszy większość tego co mam w domu muszę wywalić i kupić nowe. Błędne koło. :/

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59908.77
ETH 3191.82
USDT 1.00
SBD 2.43