Replica Island - Wolne granie

in #pl-artykuly-gry6 years ago

Czasem człowiek musi porzucić komputer i zająć się mobilnym graniem. Z bezpieczeństwem na smartfonach jest o wiele gorzej. Firmy sprzedadzą cię za marne grosze, byleby coś zarobić. Dlatego moim zdaniem tym bardziej trzeba dbać o prywatność właśnie tam.

Moją następną grą jest myślę bardzo dobra platformówka pisana jeszcze na Androida 1.6, czyli działa praktycznie na wszystkich smartfonach.

Opis ze strony, przetłumaczony:
Przewodzisz robotowi Android z 40 planszach pełnych poziomów i twoim zadaniem jest odkrycie sekretnego źródła energii na tajemniczej wyspie. W stylu retro, unikalnym i wyzywającym rozgrywka przeniesie cię do czasów klasycznych platformówek.

Fajnie, chociaż niewiele rozumiem. Historii też nie znam mimo, że jest ;) Po prostu przewijałem ją, bo liczył się Gameplay.

GamePlay

Gra ogólnie polega na tym, by zebrać 3 diamenty na każdej mapie. Nie jest to zbyt wyzywający gameplay, ale z powodu rozległości niektórych map czasem jest to wyzwanie.

Nasz Android potrafi latać, spadać z impetem i tworzyć coś w rodzaju kuli energii. Jeśli kula dotknie słabego przeciwnika to pozwala przejąć nad nim kontrolę, co czasem się przydaje w niektórych planszach. Taki przejęty robot oprócz tego, że jest na naszych usługach potrafi wysadzać się.

Po drodze dostajemy różne opcje dialogowe. Niestety nie chciało mi się ich czytać ... :(

Oprawa audiowizualna

Gra zawiera dość "bajkową" grafikę, muzyki nie ma, a dźwięk dotyczy podstawowych efektów. Mimo to gra się bardzo przyjemnie, a wiem to stąd, że tę grę przeszedłem (wielu gier nie przechodzę, zwykle mniej niż 5 tytułów rocznie). Także gra potrafi wciągnąć (przynajmniej mnie).

Screeny

Screenshot_2018-01-31-14-58-49.png
Screenshot_2018-01-31-14-57-52.png
Screenshot_2018-01-31-14-58-11.png

Czy warto?

To chyba jedyna gra na smartfony, którą przeszedłem. Oczywiście dzisiaj robi się gry, których z natury nie da się przejść - albo się nie kończą, albo by przejść potrzeba wręcz płacenia setek dolarów (lub grania latami). Taki jest rynek mobilny niestety i raczej będzie wszystko się pogłębiać, gdyż nawet na komputery wszelkie mikro transakcje się pojawiają (i to nawet w grach płatnych setki złotych!).

Mam nadzieję, że gra się spodoba i Wam - szczególnie, że jest darmowa ;)

Sort:  

Would be nice to read this but then I don't understand the language 🤔

Niestety mam iphonea i nie mam jak zagrać w tą grę, ale dla wszystkich iphoneowców podam grę którą aktualnie gram i jest warta spędzenia wolenj chwili Rolly Vortex, taka typowa zręcznościówka :) Jakbyś kiedyś testował coś na iosie to chętnie poczytam! Pozdrawiam! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68921.34
ETH 3929.09
USDT 1.00
SBD 3.62