Sultan papağanım eşimin en sevdiği çiçeği kemire kemire kopardi. Çiçeğin son hali çok berbat :)

in #picture6 years ago

Steem e daha bugün başladım ve ömür boyu kullanmak istiyorum. Hayatımda sevdiğim değer verdiğim şeylerin burada sonsuz olmasını istiyorum ve Sultan papağanım olan "mimi" yi size de göstermek istedim.

IMG-20180408-WA0018.jpg
Daha 3 aydır benimle beraber henüz konuşamıyor. Gün içinde fazla vakit geçiremesekte eve geldiğimde beni özlediğini belli ediyor 🙃
Size onun bugün çektiğim diğer fotoğraflarını da göstereyim.
IMG-20180408-WA0015.jpg
Bugün sabah kapısını açık bıraktım ve evde uçmaya başlamıştı . Daha önce bu çiçeğin sürekli dallarına çıkıp onları kemiriyordu ama biraz dinlenip uyandıktan sonra gördüğüm manzara beni şoke etti. Çiçeğin eski halinden eser kalmamış evin her yerini de mahvetmişti. Hemen temizleyip toparlamaya çalışsam da ,
IMG_20180524_192842.jpg
Eşim çiçeğin bu halini görünce çok üzüldü. Ona yeni bir çiçek alacağım ve burada bu anı ölümsüzleştirerek ona bir nebze mutluluk vermeyi amaçlıyorum.
Şimdi size "mimi"nin diğer fotoğraflarını da yayınlıyordum.
IMG-20180408-WA0017.jpg
Kızdığımda suçunu anlayıp bana masum masum bakıyor ama sonra dayanamayıp kemirmeye devam ediyor 😂
IMG-20180408-WA0016.jpg
IMG-20180408-WA0013.jpg
IMG-20180414-WA0117.jpg

Sort:  

Güzel bir paylaşım olmuş, teşekkürler.

Tatli mimi :))
Aramiza hoşgeldiniz kendinize oy vermediğinizi görüyorum dilerseniz oy verebilir siniz. Sormak istediğiniz sorular olursa tr de herkes yardimci olmaya hazır :))
Postlarinizin devamını bekliyorum...

Bende kuş çiçeği yerken oturup izledin mi diye merak ettim :)

Hahaha hayır güzel bir renk vardı fotoğraf çektim yemesini beklemedim elbette. Daha sonra uyumaya gittim geldim akşamüstü durum bu :)

İyi bu posttan çiçeğin parası çıkar inşallah

😀😀😀

Bence suç ortaklığı var bu işte :)

Çaktırma başkan ;)

Posted using Partiko Android

😁😁😁

Posted using Partiko Android

Comment removed

Çok başarılı bir paylaşım olmuş. Kendisini yakından tanıyorum kuşumuzdan bahsediyorum :D . Benimde muhabbet kuşum var ve konuşmayı öğrettim bana ilham oldun Ömer bey teşekkürler

Çok şirin ve akıllı bir papağan mimi. 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61143.97
ETH 3363.47
USDT 1.00
SBD 2.51