Pierwszy pracujący poniedziałek // First working Monday

in #photography6 years ago

Hej!
To był pierwszy pracujący poniedziałek w tym roku-uważam, że owocny. Nawet udało się dotrzeć na siłownię! Jestem z siebie dumna. ;)

Dzisiejszej foto to paznokcie świąteczne part 2- poprzednie czerwone były na imprezę, a te docelowo na święta. Nawet dołożyłam starań i namalowałam gwiazdkę (ale słabo ja na zdjęciu widac :( ) kolory jakich użyłam to: Semilac Biscuit i Semilac Gold Disco. Piękności! Może w przyszłym tygodniu odwiedzi mnie znajoma i wkleimy coś świeżego :)
A teraz.... dobrej nocy Steemowcy!!! xx

96310F97-1DEA-42E0-A4C6-41BECA78F2A0.jpeg

Hey!
It was first working Monday in this year-I think it was very effective. I even managed to go to the gym! I’m proud of myself. ;)

Today’s photo it’s my Xmas nails vol. 2-previous shot with the red ones was for Xmas party only, these were for actual holiday. I even put extra effort and painted star on thumbs (but you can’t really see it :( ) Colours that I used: Semilac Biscuit and Semilac Gold Disco. So beautiful! Hopefully next week my friend will come round so I can post brand new photo.
And for now... good night Steemit friends! xx

Sort:  

Bardzo ładny wzór :)

ps....A dzień się jeszcze nie skończył :)

No gwiazdka wyszla srednio, ale u mnie i tak french zawsze góra. Mimo wszystko plus za swoje pazurki :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61473.25
ETH 2969.27
USDT 1.00
SBD 3.48