Sort:  

Здравей!
Искам да те помоля да лайкваш и другият ми профил (ако не ти е проблем разбира се). Той ми беше основния... , но го компрометираха... изтеглиха ми всичко. Всъщност дори не зная защо искам да го работя, като виждам как вървят нещата..
https://steemit.com/@gallya6945
Благодаря ти!

Привет! Да, разбира се, ще лайквам. Искам да ти кажа, че от известно време се преместихме в hive. След като Джъстин Сън превзе мрежата на стийм, несъгласните с това направиха форк и така мрежата се раздели на 2. При това положение имаш също и там 2 акаунта, а до колкото видях там основния ти акаунт е също компрометиран. Можеш да се логнеш и да постваш и там със съшите пароли като в стийм.
https://hive.blog/@gallya6945
https://hive.blog/@gallya

Ако имаш въпроси - питай.

Ок! Ще имам въпроси, защото след толкова години още не съм наясно с тази платформа... Утре вече ще се логна, но се страхувам.... не разбирам нищо... Паролите ми са запаметени на лаптопа и нали имаше някакви промени... вече забравих какво точно беше.. С тези 2 цента не зная защо си губя времето.
Благодаря ти, че ми отговори!

Пак съм аз... Прощавай, кой ключ се използва за steemworld.org
А къде да вляза да променя снимката на корицата и на профила... защото сега всичко ми изглежда еднакво...

Пише че ти трябва "Private Posting Key". Снимките на корицата и профила се променят от меню "settings", което се намира до "wallet".

Ето тук ми е проблема... не мога да вляза... излезе ми Steem World и аз не зная как го направих... вътре имаше едно малко правоъгълниче... искаше ми име на акаунта... пробвах с името, но ми отваряше профила в стеем, пробвах и с ключа за публикуване, която ти ми написа "Private Posting Key", с другия ключ и пак не стана, и накрая го оставих....
2023-09-26 20 40 51.png

За какво ти е да се логваш в steem world? Какво точно искаш да направиш? Според мен на компрометирания акаунт трябва задължително да му смениш паролата, ако вече не си го направила...
Ако искаш да смениш само снимката на корица и профил, можеш да го направиш по гореописания от мен начин и без да се логваш в стиимуърлд.

Ама аз и на другия профил не мога да вляза... поне ми изпиши как точно е изписано при теб - например при Стеем е изписано:
(SteemWorld - @gallya), а при HIVE - как е изписано?
Това е..., извинявам се, вече ми е неудобно да те притеснявам.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58720.84
ETH 3088.52
USDT 1.00
SBD 2.41