[PL/ENG] Drzewo rosnące na dachu budynku! A tree growing on the roof of the building!!

in #photography6 years ago

[PL]Cześć steemit!
Chciałbym sie z wami podzielić ciekawym zjawiskiem, a bedzie to drzewo które wyrosło na betonowym dachu starego budynku!! Co o tym sądzicie?
Przy okazji wrzucam kilka ciekawych zdjęć które udało mi się uchwycić na łonie natury :)
Dziękuje za follow i upvote.

[ENG] Hi steemit!
I would like to share with you an interesting phenomenon, and it will be a tree that grew on the concrete roof of an old building!! What do you think about it?
By the way I throw some interesting photos that I managed to capture in the bosom of nature :)
Thank you for follow and upvote.

20180525_071503_HDR.jpg

20180525_071447_HDR.jpg

20180521_081450.jpg

20180524_141133_HDR.jpg

Sort:  

Duże ono nie urośnie, bo nie puści mocnych korzeni. Dużo już widziałem przypadków, że natura pokonuje ludzkie dzieła, np. asfalt, beton 😁

Aktualnie ma juz ok 5 metrow i rosbie juz tu pare lat :)

mnie ciekawia te korzenie czy przebily sie przez dach? jak wyglada to wewnatrz tego budynku

To drzewo wygląda mniej więcej tak, jakby rosło w ziemi a to w dachu była dziura ;)

Nic z tych rzeczy :) rosnie na betonowym dachu i nie jest to zadna sztuczka

Nie mówię oczywiście, że to co widać jest niemożliwe (bo widywałem podobne sytuacje tylko z mniejszymi drzewkami). To drzewo jest całkiem spore i niezbyt widoczny jest pień, stąd moje przypuszczenia ;)

Niestety ciezko bylo mi uchwycic dobry kard z racji na to ze jest to na dachu :d

Nie mam aktualnie jak dostac sie do srodka zeby to sprawdzic..

Wlasnie sprobowalem sie dostac do srodka i powiem, że ku mojemu zdziwieniu w srodku bie widac na suficie nic dziwnego. Szkoda ze nie mam jak uchwycić tego na zdjeciu..

Ciekawa sytuacja, zostawiam upvote i obserwacje

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 65353.50
ETH 3202.07
USDT 1.00
SBD 2.61