Op een grote padenstoel rood met witte stippensteemCreated with Sketch.

in #photography7 years ago


Deze foto's heb ik in september gemaakt in het dorp waar ik woon. Ik woon in het uiterste zuiden van Nederland, het kerkdorpje met de naam Reijmerstok.

1

2

3

Mooie dag idereen!

Sort:  

mooie paddestoel, niet eetbaar wel denk ik
Groetjes @steemspoker

Nop, niet eetbaar voor ons mensen, word je ziek van.
Groetjesssssss.......
David

sh&!@... net kabouter pinnemuts gemist...

oh crap you gona trip ballz!

mooi, aah paddestoelen, wonderbaarlijke wezentjes.

Padenstoelen oftewel een blok schimmel, vele vele levende wezentjes op een kluitje :-)

mooie collectie foto's van paddenstoelen, groetjes

ik dacht dat als je ze geforceerd laat drogen in een oven dat je de mucarine omzet in muscanol of omgekeerd en dat je ze dan kan eten maar wel serieus trippen heb ik gehoord

nu ja geheel terzijde

Nooit van gehoord :-)
Ik heb wel eens podo's geprobeerd maar vond er niks aan.
Mooie dag!

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.024
BTC 51418.20
ETH 2293.14
USDT 1.00
SBD 1.99