Anne Aloe Verası

in #photography6 years ago

5F321F0F-D48B-4381-9AA7-7AB8F1AE8C20.jpeg

Son zamanlarda kendisi o kadar popüler oldu ki faydasını duymayan kalmamıştır herhalde. Aloe veralı kremler kullanmak yerine bizzat kendisini kullanınız efendim. Hem daha faydalı hem de daha ucuz. Ben kendimce bir araştırma yaptıktan sonra bitkinin yaprağındaki jeli doğrudan cildime sürerek kullanmaya karar verdim. Ama zeytinyağı ile karıştırılarak da kullanılabilirmiş. Cilde gerçekten bir ferahlık veriyor. Ben aslında bu bitkiciğin faydalarından bahsetmek için yazmıyorum bu postu çünkü internette bununla ilgili bilgi derya deniz. Benim için çok kıymetli ama cildime vereceği faydadan dolayı değil; anne sevgisi, ilgisi, inceliği ile benim için özel yetiştirilmesinden dolayı. Yani ruhuma da iyi geliyor. Özetle, insana “ saf sevgiden” daha iyi gelen bir şey yok.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 59106.19
ETH 2538.36
USDT 1.00
SBD 2.37