Sort:  

Z czego pijesz, ze słoika?

Ja piję ze słoika, bo lubię patrzeć na kolor yerby.
I jeszcze robię to po swojemu tzn.: woda na 80stC i czekam aż ostygnie do 36stC. - tak mi najbardziej smakuje i działa.

O kurde, taką zimną? :O

Niekiedy cieplejszą, ale latem chłodniejszą.

Ja nienawidzę zimnej yerby. Wiem, że niektórzy w ogóle robią ją na zimno, ale mi to nie smakuje.

Ja już się przekonałem, że sposobów picia yerby jest tyle co ludzi ją pijących :) Wie smakowała :) pozdrawiam

Genialna fotka!

Pięknie! Wyobrażam sobie, że jest mroźno a yerba gorąca. Cudowne okoliczności. Piłabym!

Get your post resteemed over 90000+ followers and get upto $19+ value Upvote. Your post will skyrocket and give you maximum exposer.

Send 1 SBD or Steem with your post url you will get your post share over 30000+ followers and 1 upvote $1.5+ value.

Send 2 SBD or Steem with your post url you will get your post share over 30000+ followers and 1 upvote $3+ value.

Send 3 SBD or Steem with your post url you will get your post share over 60000+ followers and 1 upvote $5+ value.

Send 5 SBD or Steem with your post url you will get your post share over 90000+ followers and 1 upvote $9+ value.

See our all pakages at:

http://www.whaleboostup.ml

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62025.78
ETH 2417.09
USDT 1.00
SBD 2.49