Mo te ngahere, i ahau i te kotahi.

in #photography4 years ago

image.png

Tena, tukua ahau kia haere, whaea,
Ki te raorao o te oaoa, kahore he mamae...
Puta noa i te nui Bay, me te tiketike maunga.
Toku oaoa i te oraraa i reira,
Me te reira e hiahia ana ahau.
Anake te moni e hiahiatia ana,
Ka taea e ratou e kore e taea te roaa...
Tena, tukua ahau kia haere, whaea,
Mo te ngahere, i ahau i te kotahi.
Anake ki a ia e taea te rere atu ahau ake ake.
Pai,ahau i runga i toku turi i mua i a koutou,
A tena, kia haere hoki i te iti moka, mo te taime..
Tika koe, rite tonu,
E kore koe e matau kia pehea te nui e te reira, ko te ki ahau.
A ka takatakahia ano e koutou i nga mea katoa ki roto ki te paru!
Ahau i roto i te mamae,kaua..

image.png

Me te ao, ka tukua matou kia haere
Ki te tangle o te wairua ki te rere?
E haere ana i runga i nga whetu, pea ara
Titiro i koe i roto i roto i...
Ētahi kupu e ratou pitopito kōrero?
A e kore e taea te wehi o te kore noa iho,
Haere i runga i te mata. "He aha ko te reira?"
Kohikohi i nga paraire o te wera ...
A ka hoatu ratou e ia, kahore he wahi,
Kahore he wehi, e kore e ki te farii i roto i te hoki,

image.png

Kahore he wehi, e reira e kore te mărû,
Just tukua ki waho i te whawhai.
Huna koe i roto i te kaore wā,
E kore te ki te whakarongo ki ta te iwi e mea,
I roto i te rua o a koutou i te ao momotu,
Wareware e pā ana ki te mea iti o te rerekē "ohorere"...
Rere i te wahi kahore he ata ,
Te wahi anake te pouri o te po ,
Te wahi i reira he pātai, no te pahonoraa...
I roto i te ringa o te hau, ki te hanga i te tamahine ...

image.png

Ko te pa whakatotoka ana i roto i te mutunga tāmi waka,
Te rangi, ko te wera, me te ra kei te anaana.
Me te i runga i te wahi o te pepa rārangi e whanau,
Paoa tupeka rotarota mai i tuhi.

TIC-TAC-toe,whero, matomato, kōwhai,
Tahi katoa, ano he tangle o te tereraa.
A i waho i te matapihi, ora i haere ano he poro,
Whiria te reira i roto i te raru, whiri, te papatipu o te tutu ngakau.

Iwi haere i te taha o te poromu i roto i te puku,
Me te i roto i te toa ki te pia, me te kvass avral.
I maoro i nga mea katoa ka ata,puku, puku.
Tutaki ahau ki a koe, no te mea kua kua ahau rapu koe mo te wa roa.

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.02
ETH 3139.81
USDT 1.00
SBD 4.14