Koe whakararatatia ahau, ano he mohoao, ngeru.

in #photography5 years ago

Te aroha ki a koutou, kahore te tika ki te aroha,
Waho i te tika ki te karanga, me te reta,
Waho i te tika ki te whakakorikoria koutou rongo,
A, no te te moe koe ranei te pānui i te pukapuka...

Waho i te tika ki te karanga i a ia ki te wahine,
E kore e tika ki te hinga moe i roto i tou moenga...
Ahau ara ako ki te waiho i te rua.,
To ratou hiahia ki a ratou turi...

Kua ahau haapii ki te ora i to outou oraraa.,
Waho i te tika ki te waiho i te wahi o te reira...
Pea...hanga matou katoa,
Riro "parakimete" o te oaoa i to koutou ake?!

10.jpg

Me pēhea te ahuareka ki te moemoea rite taua!
Ahau i te noho nakohakoha, ngahau-i aroha kotiro!
E hiahia ana ki te no ki a koutou!
Ki te kawe i tō tamaiti i raro i o koutou ngakau!..

...Aue...purakau...ia e pā ana ki tona...
Te pakeke te hono mo'oní, ko te hanga i te whakatikatika...
I reira ko te kore e tika te ture ki te aroha...
Me hinga i roto i te aroha ki a koutou i te whenua, e kore e???? ope!

11.jpg

Koa e kore e e he i ahau,
Ranei, no te ahau i noho puku i nga ra katoa.
A mo te mahi kino, ko te tuatahi...
Mama, ka koutou, i whakarerea noatia e ahau mo nga mea katoa?

Kore e taea e ahau mana taku ponana.,
Me te kore e taea e ahau te whakamārama i te aroha.
Engari i tonu ahau i te opuaraa.
Ka inoi koe hoki ahau ano?

Mahara ahau i te katoa i te mau taime oaoa,
Katoa i roto i toku tamarikitanga, ano he whānui-te whakatuwhera i te album.
A e mohio ana ahau te te ara tino
Arahi anake ki a koutou, i roto i te tino whare.

12.jpg

E koe tino ki ahau i te tahi taime.,
E mohio ana ahau ki, e mohio ana ahau ki, te mama.
E kore ahau e nga wa katoa e haere i te ara tika.
Me kore ahau e nga wa katoa i ki te whai toku moe.

Kia whiwhi koe i te tahi rēmana tea.
Me te noho i roto i te kīhini i te matapihi.
Te reira maere te nui mahue ahau i a koe,
I muri i te katoa i a koe i te taua e ahau tetahi...

13.jpg

Tata'itahi o tatou kua ki te mata o te rahunga,
A, no te riro te reira i te pakeke o te ngakau,
A, no te whakaaro tatou kei tatou i hinga atu te pari,
Na riro te ora i rite ki te wahi pango...
Tata'itahi o tatou kua ki te hihi o te tumanako,
Me te tangata tino tata me te aroha
E kore e tukua ki a koe te taka ki roto ki te poka torere,
Me te mea: "kaua e wehi, ko ahau ki a koe!"

14.jpg

E kore e tamata ki te keri i roto i te mua.:
He maina tanumia ana nga wahi katoa.
He aha te whakaaro pai ka,
Tahuri te reira i roto i ki te waiho i te teka, pohewa.

E kore e moemoea o te tahi atu putanga —
Te reira e kore e taea te waiho i te kore. Wāhi.
I roto i te kopu o te mahara, i roto i nga wai pouri,nga
Tenei raina, ko te whiti i roto i.

E kore e tatarahapa i tetahi mea i mua,
Haere mai, mua roa.
Me kaua e tangi hoki te tangata e te haere i te...
I muri te hunga e tino hiahia ana te reira.

15.jpg

Koe whakararatatia ahau, ano he mohoao, ngeru,
Whakararatatia āta whangai iti i te iti,
Te whakatakoto paua nga wahi katoa, whakairo,
Manukawhakitia ki to ratou whatunga whakairo, me te maia.

Me ahau purred i a koutou, squinting ona kanohi,
Tata ki te karanga i te tino haumaru,
Horoia dovolenka waewae, fluffy,
Me te huna i te āhua o ona Aue, nauhea...!

Ko te hoa, ki te wild cat ko te kau mahi,
Pehea maha e kore e tamata, e kore e taea e ki te hoatu ki a ia:
Ko te kakara o te kēmu, me te koa i te koa hoki o te angitu hopu,
Te reka o te haere noa, e hoatu i te po nei...

E kitea e koe ia koe i te kāinga Murka,
E ia te mahi koe i te kawhe i Turki,
Otiia ki te koe taua – te kahore, engari te hoha,
Me i ki ahau – tonu te ahotea, me te rapirapi ringa

16.jpg

CANON EOS 750D Kit 18-135 IS

Sort:  

You know what I've seen before, but this is fantastic

Hello @schmidt2015, thank you for sharing this creative work! We just stopped by to say that you've been upvoted by the @creativecrypto magazine. The Creative Crypto is all about art on the blockchain and learning from creatives like you. Looking forward to crossing paths again soon. Steem on!

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68220.71
ETH 3321.59
USDT 1.00
SBD 2.74