Kēmu o te whakarau. Pouri tona plexus."

in #photography6 years ago

Kaua e tatari mo te tea ki te whakamatao i raro
I muri i te katoa, e matewai... haere i mua!
Ka taea e te aitua kia tahuna?
Engari tea wera reka pai

Kaua e tatari mo te ua ki te iti
Rere atu i roto i te katoa i te kino te rangi
Ka taea e koe te tiki mākū? Well, well!
Engari ka whiwhi koe i te waimarie...

Kaua e tatari mo te aroha ki te haere mai
A, no te kore e koe-you will love
Mōrea i te reira! Noa te ngakau - toto!
Engari ka mohio koutou ki tenei merekara

Mōrea i te reira! Kaua e tatari! Rere! Haere hoki reira!
Te kore, he aha ta koutou e mahara i muri i te?
Ua makariri? Mātao tea?
Me te i roto i te pungarehu o te pakaru moe...

1.jpg

I roto i tenei rangi, he mea e minaminatia ki te ora tahi:
Te haere a tawhio noa te fare i roto i te tōkena me te fluffy bathrobes,
I roto i te kīhini, te tunu i te keke, me te ki te tiki i te paru i roto i te paraoa pokepoke,
Te reira tāpiri i te nati, karepe, me te hua candied...

I roto i tenei rangi, he mea e minaminatia ki te hoko māmā:
Te tango i te ua mahana, e tu tahi i raro i te wai wera,
Wareware e pā ana ki te kai, me te tonu e hiahia ana ki te kia tūpuhi,
Me te tea ano humarie te tāpiri i te wahi iti o te honi.

2.jpg

I roto i taua rangi, he mea e minaminatia ki te kia i te kāinga!
(Ko te rangatira ara toku kuri e kore e kia haere)
Tāpiri i te pata o te rama, ki te porowhita mō te piquancy,
Tāpiri ki te aroha kakara, ko te modicum o te oto...

I roto i taua rangi, he mea e minaminatia ki te ora tahi!
Me te kia i te matapihi katoa ra ano te riri o te moana te kino o te rangi,
Ko tenei te rangi i roto i te ahakoa, rite, rite ki te utu,
Na ka pa whakarere tango tika i tenei ra kia rite ki te nui te oaoa!

3.jpg

Ka taea e ahau te tatari mo te koe te tino nui,
Mo te wa roa, me te pono-te pono,
Me te po pau e kore e taea e te moe
I te tau e rua, ranei, me te ora katoa, pea!

Kia te rau o te maramataka
Ka rere, ka rite ki te rau i te kari,
Just rite ki te matau, e kore te katoa ururuatia,
E hiahia tino koe i tenei!

Ka taea e ahau te whai i a koe
Pururu, me te piki,
Runga ki te onepu, ki te kahore he huarahi tata,
I roto i te maunga, i tetahi ara,
Te wahi i te reinga, kua kore i!

4.jpg

Katoa e haere, kahore tetahi kore korya,
Ka hinga tetahi manukanuka,
Just rite ki te matau, e kore te katoa ururuatia,
E na e kore koe e tuku i runga i te ara.

Ka taea e ahau te hoatu ki a koe
I nga mea katoa i ahau, a ka whai.
Ka taea e ahau te hoki koe ki te farii i
Te kawa o te kino ora'i i roto i te ao.

Ka e ahau whakaaro te oaoa, hoatu
I te ao katoa, ki te koe i te haora.
Just rite ki te matau, e kore te katoa ururuatia,
E aroha ana koutou e kore e i roto i te noa!

6.jpg

I te pakeke o te tangata ko e kore e pera te nui,
Tau wairangi e kore e te tāpiri i te roro tatau.
Wehi i runga i te tau e kore e kia maia,
Me te ohaoha, e kore tetahi o te goons.

Te tangata e kore e ranei, te reira e kore e pā ana ki te wā
B te Sedin te whakapono te reira e kore paearu.
I te tangata pono, māia, maia
Me te tamaiti, kia mau ai ki te koroua tawhito.

Te tangata - e kore e i roto i te sex tuatahi,
Ia i roto i te uarua, me te kore e te bristles ko te mea ngaro.
Te tangata-i roto i te mahi. E kore ahau e tiaki.
I te aroaro o te uaua, me te maha o nga tau i!

5.jpg

E mohio ana koe, i te hui i roto i te ora tūturu, e kore e tupurangi!
Te mea te tupu i te ati,
Kotahi te ra, i roto i te waenganui o te paruparu, me te hepohepo,
Kotahi te wairua e kitea e tetahi.

Kanohi, ataata. kupu i te kupu,
Ko te reira i te aparauraa.
Cupid a pere - tapanga me Strastnoy
Ngakau kua pere i te tohu-pātea whānuitanga!

7.jpg

Te karanga, te pātai me te whakahoki, ka ki te rā!
E kore e taea e ora i waho i te tahi i te tahi i muri.
Te tuku ki a ratou te whakatau i tahi i te tahi mutunga,
Kia pai te mutunga, atu i te kore ki te ora, me te mamae.

A matou, ka mea atu poroporoaki ki te pouri o mua,
E riro tatou Ngohengohe, kia tatou e te Pono
E kore matou e ora - to tatou faahiahia i te ora!
I te aituā whakarere riro i te tauira.

8.jpg

CANON EOS 750D Kit 18-135 IS

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63501.83
ETH 2650.23
USDT 1.00
SBD 2.81