I te paru i horomia e ia nga mea katoa i ona waewae ki ona ringa.steemCreated with Sketch.

in #photography4 years ago

image.png

i te oti'a ore moe
te whakaora i te noa wāhi
ngā momo rerekē o te matapae,
maka ki roto ki te Inquisitor o te puranga.

me te mea katoa kia ataahua,
tae noa ki ratou te tinei, i roto i te repo o te hinga wairua,
me nga mea katoa hei paru-
i te paru i horomia e ia nga mea katoa i ona waewae ki ona ringa.

a i te ra o te whakawakanga, ka haere mai ano,
ko Noa e kore e hanga i te aaka.
tatou i hokona i te aroha ki te rewera,
a te Atua, ka tuwhera te ara ki te poka torere, mo tatou.

image.png

kahore he tangata e taea te ora,
reira e kore te tika he ranei, te mea,
e taea kahore he tangata e murua,
he ka kore ake te tau hou.

i roto i te moana o te kanapa whero toto
kei te pa i runga i te motu:
tinana, koraha, te paruparu rori-
katoa e haere ana ki te ora i roto i te ao Tom.

image.png

Te reira me te rorirori ki a koutou e ahau kia nui i roto i te aroha,
Me waiho e koe takaro e oku here
Ahuareka ana i te whakaminenga, titiro tonu o te mahana
Me te hunga aroha, te pouri, i nga po katoa.

Pea ko reira pai hoki ahau ki te kia tino, unapproachable.
Mahalo te reira te pai e kore e ki te ite pouri mo te tangata -
Haere i runga i o ratou mahunga, toia iho ratou remu
Me te whakaaro anake o te koe.

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Sort:  

This post earned a total payout of 2.732$ and 1.366$ worth of author reward that was liquified using @likwid.
Learn more.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55528.94
ETH 2373.33
USDT 1.00
SBD 2.36