You are viewing a single comment's thread from:

RE: Testing my creativity skills, together with my daughter

Meningen er vell å åasse på hverandre. Iom noen altis slentrer unne å lurer andre trenger man kanskje organisert hjelping og visse regler. Men mye ratt som skjer.

Opptatt på ps4 så blir kort svar. Skal sjekke linekne å filmene i mårra :D

Sort:  

Veldig mye rart.

Aklurat nå er det mest
CoD WWII
Farcry 4 og 5
MAFIA III
OG LITT GTA 5.

fukkflrt veldig mangr. Har 40-50 spill jeg har kjøpt online så kan spille mye.

Akkurat fullflr alle wolfenstein. Alle cod. Just cause 3. Resident evil biljazzard. Amnesia. Mud challanger, ghost recon wildlands, prime, sniper elite 4 og mange fler

Har mye bil spill og men liker ikke de lengre.

ikke fortnite? det er jo gratis!
selv spiller jeg ikke så mye for tiden, men når jeg spiller så går det somregel i fortnite eller rocket league, kjekt å spille online spill med andre :)

Jo har det. Men nesten ikke spillt det. Pleier å kjøpe spill. Er en av mange hobbier jeg har så betaler gjerne. Koser meg med spill ass :D

For rastløs til å se TV som regel. Hehe

Men hva er brukernavnet ditt?

du kan bruke så mye penger du vil in-game, eller betale for PVE, men den kommer til å bli gratis senere i år da, så er ikke vits å betale for den.

sjekk wallet'en din for brukernavnet mitt

Fett.

Må logge inn på pc da. Ser ikke det på mobiø siden til steemit.

Lønner deg seg å kjøpe noe? Har du mikrlfpn kan du lære meg litt en gang. Bare spillt noen battels pg døde relativt fort i spillet, men lærer deg nok fort. Har en annen norsk kompis som spiller litt også så kanskje han joiner.

Lurte på å lage en channel på twitch å se om man kan tjene litt. Han fikk en del donasjoner på 100kr + ganske ofte da han drev å streama gaminingen sin der. Men ville gjerne gjort det med fler så man ikke sitter aleine.

adder deg i mårra. Kan spille hele dagen i mårra faktisk.

Du spiller på ps4 ikke sant?

klart jeg spiller på ps4, kan også tørke støv av ps3 hvis det trengs :p ps5 har heldigvis ikke komt enda, den kommer nok ikke før 2020/2021, så blir endel ps4 spilling før det.

om det lønner seg å kjøpe noe in-game? nei, egentlig ikke etter det jeg har sett, det er bare for å få andre skins og sånne ting som ikke har noe å si egentlig, du blir ikke bedre å skyte, ingen våpen blir bedre eller noe sånnt. derfor har ikke jeg brukt en krone in-game.

hvorfor streamer han ikke på D.Live? mye å hente der også ;)

i min wallet så ser jeg hvertfall at brukernavnet mitt er der, men jeg hadde litt trøbbel med å sende SBD til deg, da steem mente at navnet ditt var for langt, men etter noe frem og tilbake så klarte jeg å sende, ser også at SBD er komt frem i din lommebok, men siden teksten er kryptert så klarer jeg ikke å se om du har fått brukernavnet mitt, det er det bare du som kan se.
hvis du ikke har fått brukernavnet mitt så sier du bare ifra, så sender jeg på nytt eller så kan du sende ditt, for å sende krypterte meldinger her i steemit, så må du sende steem/sbd til vedkommende og i memo feltet må du starte med en "#" så blir teksten kryptert og det er bare du og mottaker som kan se hva som ble skrevet.

Åja fett.

På cod wwII lønner det seg på en måte å kjøpe ting men det er fpr dyrt og ingen garanti for å få det man vil ha i pakkene. Er litt lureri synes jeg. Burde ikke kunne betale 2-3000kr på å spille et spill "fullt ut"

Heftig hustle spør du meg ..

Ser ut som luftballonger blir brukt til å ta satelitt og andre ting opp til høyder på 80KM og atmosfæren begynner ved ca 100km. Så de blir fraktet opp på en annen måte derfra. Tror det er det de bruker flyene til? Skjønnte ikke heøe greia, men står beslrevet på flere sider. Også tror jeg ikke det er en satelitt på bildet heller. Ikke den vanlig gps/overvåking satelitt typen. De er vosst en del større av det jeg får ut av bildet.

Morsomme greier da. Nen jeg ser ikke hva "løgnen om verdensrommet" er til fordel for noen. Tror ikke de hadde giddet for å lire folk til hva liksom?

Jeg synes sånne konpirasjonteorier er veldog spennende da, men ikke nødvendigvis fordi jeg tror på det. Tror egebtlig ikke på noen av delene. Tviler litt på alt. Blir for mye på begge sider av det bordet.

At amerikansle statlige orginasjasjoner lyver er jeg ikke tvil om. Jeg vet at de har løyet mye og garanter gjør det enda. De har jo blott tatt mange ganger.
Mangr av disse konspirasjonteoretikerne har desverre veldig lite bevis. De har mye påstander og ting som blor ansett som bevis klarer mange av dem ganske enkelt å bare avfeie med en enkelt setning. Og da mister de meg litt. De er kanskje inne på noe..

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 67333.93
ETH 3115.87
USDT 1.00
SBD 3.73